رئیس باشگاه اتحاد کلباء به صورت غیرمنتظره از سمتش استعفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریگو ساکی، سرمربی سابق ایتالیا، از تصمیم روبرتو مانچینی برای استعفای ناگهانی خود از سرمربیگری آتزوری انتقاد کرد.
اندکی پس از استعفای وزیر دارایی کویت، امروز هم وزیر آموزش این کشور استعفا کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
سیروس پورموسوی قراردادش را با این تیم تا پایان فصل تمدید کرد.
طبق ادعای اسپورت 1، توماس توخل تصمیمی برای استعفا از هدایت بایرن ندارد و با وجود ناراحتی شدید از اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، برنامه‌ریزی برای فصل بعد را شروع کرده است.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هیبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه استعفا داد.
یک استعفا در باشگاه استقلال
سوزان رایس مشاور سیاست داخلی بایدن به طور ناگهانی استعفای خود از همکاری با دولت بایدن را اعلام کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی وضعیت فعلی در تل آویو را بحرانی توصیف کرده و گفته است در این شرایط پیشنهادات استعفا را رد کرده است.
خوان لاپورتا شایعات استعفای خود از ریاست بارسلونا را رد کرد و گفت تا جان در بدن دارد از اعتبار باشگاه دفاع خواهد کرد.
روسای ۳ کمیته فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در اعتراض به عملکرد رئیس این فدراسیون و بی‌توجهی به این رشته اصیل ایرانی از سمت خود استعفا کردند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از سمت خود کناره گیری می کند.
عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
سرمربی فولاد بعد از راهیابی تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا در اقدامی شوکه کننده از سمت خود استعفا کرد و اکنون سؤال این است که چرا وی چنین کاری کرده است.
درحالی‌که فولادی‌ها از برد مقابل نماینده سعودی خوشحال بودند، جواد نکونام در اعتراض به مشکلات زیادِ باشگاه از سمتش استعفا کرد.
استعفا رد شد، مطهری به تمرین نساجی برگشت
ناکامی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منجر به استعفا یا اخراج چندین مربی شده و تیته سرمربی برزیل آخرین مربی است که جدا شده است.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ