کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس‌جمهور برکنار شده نیجر امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: با هرگونه مداخله نظامی در نیامی مخالفیم.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
وزیر دفاع انگلیس قصد استعفا از مقام خود را تا چند ماه آینده دارد.
وزارت داخله طالبان نسبت به قصد داعش برای حمله به طالبان در مراسم بازگشت از حج هشدار داد.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
مدافع فولاد می گوید در زمان کم باقی مانده منصوریان بهترین انتخاب بود.
مذاکرات باشگاه فولاد برای انتخاب سرمربی جدید ادامه دارد.
سرمربی فولاد قصد دارد چه پیامی را به مسئولان عالیرتبه فولاد منتقل کند؟
ژاوی معتقد است فردا اگر سئوتا را دست کم بگیرند، به راحتی از کوپا دل ری کنار خواهند رفت.
به گفته یک کشیش ناشناس، پس از مرگ پاپ بندیکت شانزدهم، گروهی از کاردنیال‌های کلیسای واتیکان با طراحی «توطئه‌ای مخفی» قصد داشتند «پاپ فرانسیس» را مجبور به استعفا کنند.
ایلان ماسک پس از نظرسنجی که در توییتر برگزار کرد، در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد که قصد دارد از سمت مدیرعاملی استعفا دهد البته «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد.»، اما چه کسی می‌تواند بعد از ایلان ماسک مدیرعامل توییتر باشد؟
گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد داشته بعد از جام جهانی از این تیم جدا شود.
مهدی باقری گفت: دو بستر اینستاگرام و واتساپ که نگاه‌شان نیز براندازانه بود، به عمد فراهم شد تا در کشور اغتشاش باشد و از مردم شهید بدهیم؛ در این زمینه تشویق کردند و علائم آن نیز مشهود است و نیاز به سند ندارد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، حتی در صورت حذف این تیم از جام جهانی 2022 هم استعفا نخواهد داد.
کاخ الیزه از قصد امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه برای طرح اصابت موشک به لهستان در اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی قصد چنین اقدامی را نداشته و به کار خود ادامه خواهد داد.
ساپینتو قصد داشت به نشانه وفاداری به مصطفی آجورلو از سمتش استعفا کند، اما رئیس جدید باشگاه استقلال به او اجازه جدایی نداده است.
نخست وزیر انگلیس به‌رغم درخواست نمایندگان محافظه‌کار پارلمان این کشور از وی برای استعفا، گفت که قصد چنین کاری را ندارد.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید تا مشکلات حل نشود قصد بازگشت و در دست گرفتن هدایت مجدد این تیم را ندارد.
استعفای سعید دقیقی شوک بدی به مسئولان شمس آذر و اهالی فوتبال در قزوین وارد کرده؛ این موضوع ممکن است صدرنشین لیگ یک را دچار بحران کند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، قصد دارد همچنان به کارش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
اصغر مدیرروستا می‌گوید با انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، فعالیت کمیته فنی نیز به پایان خواهد رسید.
به تازگی سازمان سینمایی اعلام کرده خود از طریق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصد اجرای این امور را دارد و به همین دلیل هنر و تجربه عملاً از چرخه کنار گذاشته شده و اکنون آخرین روزهای فعالیت‌های اداری این گروه در جریان است. پس از این تصمیم سازمان سینمایی که قاعدتاً با قطع کمک سازمان سینمایی به این گروه همراه خواهد بود، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل این موسسه استعفاء داد و اکنون هیات مدیره می‌بایست در پی مدیرعامل تازه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ