پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی بی محاباترین حرفها را علیه جوادنکونام پس از استعفای او به زبان آورد.
رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما دراینکه سجادی دیگر در وزارت ورزش جایگاهی ندارد، تردیدی نیست .
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
ابتدا نامجومطلق استعفا داد. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که عضو کمیته فنی بودند هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.
در پی انتشار تصاویری از مسابقات دوومیدانی در شیراز رئیس فدراسیون دوومیدانی، از سمت خود استعفا کرد.
به دنبال ناهنجاری های صورت گرفته در مسابقات دو استقامت استان فارس، رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا کرد.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آن‌قدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آنقدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
هینتون در ماه گذشته میلادی از گوگل استعفا کرد و پنج‌شنبه هفته پیش گفت‌وگوی مستقیمی با «ساندار پیچای»، مدیرعامل این شرکت داشت. جزئیات این گفتگو محرمانه باقی مانده است. هینتون زمانی به گوگل پیوست که این غول دنیای فناوری شرکت او و دو دانشجویش را خرید. یکی از این دانشجویان حالا به دانشمندان ارشد OpenAI تبدیل شده است.
در‌حالی‌که دوره اعضای حقیقی و هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به پایان رسیده است، این جبهه با پایان دوره همان اعضای سابق را فعلا به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد. البته به نظر می‌رسد این ادامه فعالیت طی دو ماه اخیر به صورت صوری بوده است؛ چنانچه پس از اینکه بهزاد نبوی از ریاست جبهه استعفا کرد، عملا فعالیتی از سوی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
وزیر خارجه آمریکا با تقدیر از فعالیت دو ساله ند پرایس بعنوان سخنگوی وزارت خارجه کشورش گفت که برای مردم آمریکا و سراسر جهان، ند پرایس اغلب چهره و صدای سیاست خارجی ایالات متحده بوده که فعالیت خود را بصورت حرفه‌ای انجام داده است.
آیا واقعا اگر شهروند ایرانی غیرمتشرع باشد یا حتی اگر به قانون اساسی باور نداشته باشد باید از حق استخدام‌شدن در دوایر دولتی محروم شود؟ طرفه آنکه مدیرکل گزینش آموزش و پرورش اعلام می‌کند که «حق داوطلب را مدنظر داریم تا عدالت برای او برقرار شود؛ از سوی دیگر حق نظام که همان دانش‌آموزان هستند بسیار مهم است به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم گزینشگر این است که سهلگیر یا سختگیر نباشد. افراط و تفریط هر دو آسیب‌زا است» و بدین‌ترتیب هیات گزینش جانشین نظام می‌شود که حق نظام و دانش‌آموزان را استیفا کند.
در پی افشای جنجالی فساد مالی گسترده در دو وزارت‌خانه مهم اوکراین و احتمال آغاز تحقیقات در این زمنیه، چند مقام ارشد دولت اورکاین استعفا کردند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریبا دو سوم مردم آلمان خواستار استعفای وزیر دفاع این کشور هستند.
هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان روز شلوغی را پشت سر گذاشت و دو عضو خود را از دست داد.
دو وزیر کابینه جدید پرو، در واکنش به ناآرامی ها و خشونت ها در این کشور از سمت خود کناره گیری کردند.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
حمید سوریان پس از دو سال حضور به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی از سمت خود استعفا داد.
حمید سوریان بعد از حدود دو سال فعالیت به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی، امروز از سمت خود استعفا کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع مس می‌گوید مشکلی بابت افشای قراردادهای دو تیم مس کرمان و رفسنجان ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن اشاره به اینکه تغییرات در دولت عین تقویت دولت است، گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ