مهاجم تیم ملی فعلا از تمرینات گروهی تیم ملی دور است و باید دید چه زمانی به نقطه اوج آمادگی می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در تور آسیایی بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
در حالی که ۲ ماه تا مسابقات جهانی کشتی باقی مانده اما هنوز مشخص نیست ورزشکاران روسیه در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت یا خیر.
احتمال دارد که حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی استقلال منتفی شود.
ایل واکر، مدافع منچسترسیتی، تاکید کرد که برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه آماده خواهد بود. با این وجود پپ نسبت به این اتفاق مطمئن نیست.
حضور جود بلینگام در بازی سرنوشت‌ساز دورتموند مقابل مایتنس که شنبه برگزار می‌شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کاپیتان دوم پرسپوليس که به دلیل مصدومیت دیدار با گل‌گهر غایب بود، با ابهام برای حضور مقابل پیکان مواجه است.
رم امیدوار است ستاره خط حمله خود یعنی پائولو دیبالا به موقع برای بازی با میلان آماده شود اما حضور او در این مسابقه به شدت در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از فردا و به مدت 10 روز کاری انجام می شود.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، از مصدومیت رنج می‌برد و حضور او در دیدار شنبه هفته آینده مقابل لنز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
امروز مشخص خواهد شد که آیا ویکتور اوسیمن می تواند مقابل میلان، ناپولی را همراهی کند یا خیر.
وضعیت مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران برای حضور در دیدار حساس مقابل بارسلونا مبهم است.
قابل تصور نبود که امید نورافکن در روز غیبت‌های ادامه دار مانوئل فرناندز، فقط چند دقیقه فرصت بازی مقابل هوادار به دست بیاورد.
زن جوانی با حضور در ایستگاه پلیس از بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرد.
کوی دی‌بروینه و آیمریک لاپورت امروز در تمرین منچسترسیتی برای دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان حضور نداشتند و غیبت ستاره بلژیکی هواداران سیتی را نگران کرده است.
روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.
هافبک استقلال در تمرین امروز هم به صورت اختصاصی کار کرد تا مشخص شود هنوز بهبود پیدا نکرده است.
در آخرین تمرین پرسپوليس پیش از جدال با گل‌گهر سیرجان، امید عالیشاه به دلیل مصدومیت غایب بود.
زننده تک گل منجر به صعود امریکا مقابل ایران روی تخت بیمارستان جشن صعود برپا کرد.
دروازه‌بان باتجربه استقلال در تمرین امروز دچار مصدومیت شد و تمرین را رها کرد.
ماسیمو مائورو، هافبک سابق یوونتوس، به انتقاد از رفتار کریستیانو رونالدو در دوران حضور در این باشگاه پرداخته است.
وضعیت حضور میثم صالحی در مسابقات قهرمانی جهان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ