جفری هینتون به عنوان یکی از پیشگامان فناوری، به صورت شفاف در مورد نگرانی‌های خود در مورد هوش مصنوعی صحبت می‌کند. او نگران است که روزی فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی روزی بتواند هوشمندتر از انسان‌ها باشند و کنترل سیاره ما را برعهده بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
رهبر جنبش حماس در خارج با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خطری اقتصادی و امنیتی برای امت اسلامی و عربی است، فرزندان امت را به حمایت مالی و تسلیحاتی از خیزش و مقاومت ملت فلسطین دعوت کرد.
کلسیفیکاسیون تجمع بیش از حد کلسیم در شریان‌ها، کلیه‌ها یا پریکارد (غشایی که قلب را در بر می‌گیرد) است و می‌تواند خطرناک باشد. کلسیم یکی از فراوان‌ترین مواد معدنی در بدن است که در استخوان‌ها، دندان‌ها و جریان خون وجود دارد.
رخداد ناخوشایند و تکراری میدان گمرک، شاید تنها بازگو کردن یکی از خطرات موجود در پایتخت باشد، اما در درون ما را به این سمت سوق داد که برای هفته جاری به این موضوع بپردازیم که چه تهدیداتی در کمین تهران و ساکنان پایتخت است؟ موضوعی که شاید روایت جذاب‌تر و شفاف‌تر آن این باشد: «چرا تهران شهر خطرناکی است؟
یادشان می رود جایگاهشان را مدیون مردم هستند، نه نهادهای قدرت.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
ارلینگ هالند در اوایل بازی امشب مقابل بایرن روی اشتباه بزرگ یان زومر فاصله ای تا گلزنی نداشت.
خطری که کودکان مادران مبتلا به کووید را تهدید می‌کند؟
کارن یانگ، محقق ارشد پژوهشی در مرکز سیاست انرژی جهانی دانشگاه کلمبیا، می‌گوید: «قبلاً تصور سعودی‌ها این بود که مصر بزرگ‌تر از آن است که بخواهد شکست بخورد. اکنون نگرش این است که مصر مسئول اشتباهات خود است».
یک کنترل سینه تماشایی از علیرضا جهانبخش او را در آستانه یک مصدومیت ترسناک قرار داد.
تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی بر سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، برای کاهش فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول لیگ برتر کار سختی ندارد اما یک خطر در کمین این تیم است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که آبی‌پوشان دیدار سختی برابر تیم قعرنشین لیگ برتر دارند گفت: هر چند نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول است اما می تواند یک خطر برای استقلال باشد.
تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر محکوم به پیروزی است و اگر نتواند امتیازات کامل را کسب کند وضعیتش در بین مدعیان متزلزل خواهد شد.
ننوشیدن آب کافی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن از جمله نارسایی قلبی، سکته مغزی، فیبریلاسیون دهلیزی، بیماری مزمن ریوی، دیابت و زوال عقل را بالا ببرد.
یکی از مدیران فدراسیون فوتبال کرواسی با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش خبرساز شد.
کاربر دیگر توییتر می گوید که افغانستان در این کره «بزرگتر از واقعیت ترسیم شده است و عملا ایران حذف شده و جز اندکی ازش پیدا نیست. باید دید این صرفا خطای مقیاسی و ترسیمی است یا طالبان اطراف خودشون رو اینطوری می‌بینند.»
خطری که نوزادان را تهدید می‌کند
کارشناس و پیشکسوت فوتبال از فدراسیون خواست به وضعیت قضاوت ها در لیگ برتر سروسامان دهد تا در صورت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها اوضاع متشنج نشود.
محمد ربیعی به اظهارات فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت - مس رفسنجان واکنش نشان داد.
محمد ربیعی به اظهارات فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت - مس رفسنجان واکنش نشان داد.
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.
رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدامات دونالد ترامپ، دموکراسی در این کشور را به مخاطره می اندازد.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هیچ ضمانتی برای حضور ثابت در چارچوب دروازه سرخپوشان ندارد و ممکن است اتفاق تلخ گذشته برایش تکرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ