به نظر می رسد عملکرد فوق العاده ستاره صربستانی تیم دنور در جریان قهرمانی این تیم، او را تبدیل به یکی از بزرگترین ستاره های حال حاضر بسکتبال جهان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا وردربرمن را 4-0 در هم کوبید تا شروعی رویایی در فصل جدید داشته باشد.
محمود خوراکچی، سرمربی سابق تیم‌ملی و تیم‌های لیگ‌برتری و دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس، از بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتسال حرف زده است.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار ایران – کره جنوبی در هفته ی پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی را یک دیدار رویایی و هیجان انگیز خواند.
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
ناب‌ترین لحظات لیگ برتر در فصل بیست و یکم در هفته پایانی به بقای نفت آبادان می‌رسد.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
شمس آذر قزوین در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر را شکست داد.
تماشایی‌ترین گل ساحلی‌بازان ایران در شب صعود را یک دروازه‌بان کم نام و نشان به ثمر رساند.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته شکست خورد تا رویای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها برای این تیم دست نیافتنی‌تر بشود.
چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی اعلام کرد که قصد عرضه کلکسیون جدید NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی خواهند داشت.
نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
در هفته ای که گذشت کریدورهای جدید آبی معرفی شد و این کریدورها می تواند راهی برای حضور در بازار بین المللی باشد.
سرانجام بعداز دو هفته اخبار ضد و نقیض، النصر عربستان به رویای فوتبال آسیا جامه عمل پوشاند و بزرگترین خرید تاریخ فوتبال قاره را با امضای قرارداد کریستیانو رونالدو ثبت کرد.
گل‌گهر روز گذشته موفق شد با یک بازگشت رویایی هوادار را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و موقتا به صدر جدول برسد.
در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌ برتر، گل‌گهر موفق شد در خانه با یک بازگشت رویایی مقابل هوادار به پیروزی برسد و موقتا به صدر جدول تکیه بزند.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
یک هفته قبل از پر تماشاگرترین دربی تاریخ، پرسپولیس به گربه سیاه خود باخت واستقلال بهترین نتیجه دهه خود را رقم زد
در هفته هشتم لیگ جزیره، تاتنهام با برتری پر گل ۶ بر ۲، لسترسیتی را شکست داد.
رم در دیداری از هفته پنجم سری آ در خانه اودینزه با نتیجه 4-0 شکست خورد.
مس کرمان در خانه و در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.
مس کرمان در خانه و در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.
لیونل فصل جدید رقابت های لیگ 1 فرانسه را با نمایشی درخشان آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ