با اعلام رسمی فهرست 26 نفره تیم ملی آلمان برای جام جهانی نام چند ستاره مطرح فوتبال این کشور در بین دعوت‌شده‌های هانسی فلیک به چشم نمی‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متس هوملز در میان تعجب فصل پیش رو جایی بین کاپیتان های دورتموند نخواهد داشت.
متس هوملس، مدافع دورتموند، به ارقام پیشنهادی برای جذب کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، واکنش نشان داد.
متس هوملس و امره جان بعد از ناکامی دورتموند در قهرمانی با توقف مقابل ماینتس گفتند قبول کردن اتفاقی که امشب افتاد برای دورتموندی‌ها بسیار سخت خواهد بود.
متس هوملس و امره جان بعد از ناکامی دورتموند در قهرمانی با توقف مقابل ماینتس گفتند قبول کردن اتفاقی که امشب افتاد برای دورتموندی‌ها بسیار سخت خواهد بود.
دورتموند قرارداد ستاره خط دفاع خود، متس هوملس را تمدید کرد و به این ترتیب، او یک فصل دیگر را در این باشگاه خواهد گذراند.
متس هوملز، ستاره باتجربه دورتموند، روز گذشته دچار مصدومیتی شد که بسیاری را نگران کرد.
متس هوملس در سی و سومین هفته لیگ آلمان، نتوانست دیدار خارج از خانه تیمش، بروسیا دورتموند، مقابل آگزبورگ را به پایان برساند.
همسر سابق متس هوملس، ستاره تیم ملی آلمان در یک گفتگوی تلویزیونی به بازیکنان فوتبال توهین کرد و گفت آنها تنبل و لوس هستند.
متس هوملس، ستاره دورتموند، از این که جایی در فهرست هانسی فلیک برای حضور در جام جهانی 2022 قطر ندارد بسیار ناراحت است.
خط خوردن نام متس هوملس، ستاره 33ساله آلمانی، از تیم ملی آلمان در این کشور واکنش‌‌های زیادی به دنبال داشت.
سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل دعوت از ماریو گوتزه برای جام جهانی و قلم قرمز کشیدن روی نام متس هوملس صحبت کرد.
قطری‌ها معتقدند است که این اقدام هومل در واقع جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داشته است، زیرا عمده محصولات این کمپانی در چین تولید می‌شود؛ کشوری که خود به نقض حقوق بشر متهم است.
کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی قطر به اقدام کمپانی هومل، تولید کننده پیراهن‌های تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022، واکنش تندی نشان داد.
مشاجره متس هوملس و مارکو رویس، دو کاپیتان دورتموند، به خاطر شکست مقابل منچسترسیتی خبرساز شده است.
متس هوملس دوست دارد امشب دورتموند در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ