رئیس جمهور گفت: اگر مصوبات و تصمیمات سفر چین اجرایی و عملیاتی شود حتماً گشایش‌های بسیاری در اقتصاد و تجارت در ارتباط با چین ایجاد خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۸۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در روستاهای سراسر کشور خبر داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۶۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به نگاه مثبت مجلس به واردات خودروهای کارکرده، انتظار می رود با تصویب سریع لایحه و تدوین آیین نامه اجرایی در دولت، تا یک ماه آینده شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از عملیاتی شدن بیمه دام، باغات و محصولات کشاورزی در برابر خسارات ناشی از حمله جانوران وحشی در معرض انقراض برای نخستین بار خبر داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۳۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
وزیر ارتباطات با اشاره به زمان اجرایی شدن اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها گفت: درحال فراهم کردن این امکان هستیم، ولی هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.
معاون بنیاد مسکن از اجرایی شدن ۲۱۲ هزار و ۷۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت ۴۶ درصد خبر داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن ۱۰۶ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
سومین کمیسیون عالی پارلمانی ایران و روسیه ظهر امروز در تهران برگزار شد که به دلیل محتوای مذاکرات و بحث های عملیاتی و اجرایی که درآن مطرح شد، مسائل مهمی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن ۲۰۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد و گفت: از محل اعتبارات امسال نیز بیش از ۱۴۵ هزار واحد در برنامه اجرا قرار گرفت.
یک فعال نهاده های کشاورزی گفت: نهاده های کشاورزی نقش مهمی در پرورش محصول سالم دارند و در این راستا محصول سالم با اجرایی شدن QRکد عملیاتی می شود.
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی،پیگیری و عملیاتی شدن دستورات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح نظام بانکی را مصوب کرد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اجرای قانون چک، گفت: اعتبارسنجی و الکترونیکی شدن کامل سیستم صدور چک باقی مانده است که باید با پیگیری‌های دقیق به شکل عملیاتی درآید.
مدیرکل راهداری البرز؛ روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد و گفت: انسداد مذکور از ساعت هشت صبح الی ۱۶ به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور اجرایی می‌شود.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: عملیاتی شدن الگوی کشت بدون کشاورزی قراردادی تحقق نمی‌یابد.
عدم اجرایی شدن صادرات دام و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار، رشد 58 درصدی خرید گندم و اعمال تعرفه برای صادرات گوجه فرنگی و پیاز از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
معاون گردشگری کشور گفت: تعمیق شناخت دو کشور ایران و هند بر اساس توسعه تعاملات گردشگری با پیشنهاد تشکیل بسته عملیاتی هدفمند متشکل از اقدامات اجرایی بخش دولتی و خصوصی در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرایی شدن عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش تمامی پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و عوامل اجرایی حوزه امداد و نجات کشور به‌منظور پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۱ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ