رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: عملیاتی شدن الگوی کشت بدون کشاورزی قراردادی تحقق نمی‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله حدود 10 روز مانده به پایان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران، تیم‌های مدعی با توجه به پتانسیل خود بار دیگر دست به کار شده‌اند.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
اصفهان- مدیر عامل ابفای استان اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی تقویت چرخه خطوط آبرسانی هسته مرکزی، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان خبر داد.
نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.
وزیر نفت گفت: سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی نصب شده است و امید است ظرف دو الی ۳ هفته آینده شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.
خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: فاز نخست «خانه چوب» به زودی در بروجرد افتتاح می‌شود.
اصفهان- فاز نخست مرکز بازپروری و تیمار حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات کلاه قاضی استان اصفهان به حضور مجازی رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور افتتاح شد.
وزیر نفت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از به بهره برداری رسیدن فاز ۱۱ پارس جنوبی تا سه ماه آینده خبر داد.
وزیر ارتباطات گفت: فاز اول فیبر نوری منازل و کسب و کارها امروز با پوشش دهی ۳ میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر افتتاح خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شده است که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
اهواز- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، خوزستان را قطب کشاورزی ایران دانست و گفت: خواسته خوزستانی‌ها این است که فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای این استان اجرایی شود.
آبادان- استاندار خوزستان گفت: فاز دو پالایشگاه نفت آبادان، یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است.
آبادان - رئیس جمهور گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان جلوه جلوگیری از خام فروشی و رشد فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است.
اهواز - رئیس جمهور دقایقی قبل، فاز دوم پالایشگاه آبادان به منظور افزایش تولید بنزین و گازوئیل در کشور را افتتاح کرد.
دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، گفت: ظرفیت این فاز از تصفیه خانه ۱۲۰ لیتر بر ثانیه است.
سازمان پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی یا دارپا شرکت (Aurora Flight Sciences) فاز اول طراحی ابتدایی این هواپیما با موفقیت انجام شده است و به همین دلیل دارپا تصمیم گرفته که وارد مرحله جدیدی شود و شرکت Aurora Flight Sciences را انتخاب کند. طراحی ابتدایی منجر به ایجاد یک هواپیمای نوآورانه و خلاقانه در بستر آزمایشی شد
دروازه بان اسبق پرسپولیس با تمجید از عملکرد این تیم طی هفته‌های ابتدایی فصل، مدعی است با حضور لوکادیا موفقیت این تیم در فاز تهاجمی قابل پیش بینی بود.
مدیرعامل موسسه جهاد نصر گفت: مطالعات ابتدایی در فاز ۲ طرح خوزستان بر روی ۱۰۲ هزار هکتار از اراضی آغاز شده است.
منچستریونایتد با ارائه نمایشی ضعیف و اشتباهات متعدد در فاز دفاعی، در 35 دقیقه ابتدایی دیدار امشب مقابل برنتفورد چهار گل دریافت کرد.
خودکشی مرد معتاد بعد از قتل‌عام خانوادگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ