معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن ۱۰۶ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی ۱۰۶ هزار تن دانه روغنی کلزا در ۴ ماه نخست امسال از کشاورزان کلزاکار ۲۸ استان کشور خبر داد.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۱۶هزار واحدی جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از طریق مولدسازی دارایی های مازاد دولت درآمد ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی پیش بینی می شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از درآمدزایی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مولدسازی دارایی های مازاد خبر داد.
از رقم کل بودجه مجلس که ۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان است، ۲ هزار و ۶۵۷ میلیارد تومان سهم خود پارلمان می‌شود. مرکز پژوهش‌های مجلس ۳۵۳ میلیارد تومان بودجه می‌گیرد. کتابخانه موزه و اسناد ۱۰۶ میلیارد تومان، سامانه هوشمندسازی قوه مقننه ۲۰ میلیارد تومان، شورای راهبردی تنقیح قوانین ۵۹ میلیارد تومان و خبرگزاری خانه ملت ۱۳ میلیارد تومان از بودجه مجلس سهم دارند.
در هر دقیقه نزدیک به ۲ هزار و ۴۳۱ نفر از بخش کشاورزی محدوده خاورمیانه خارج و نزدیک به ۱۰۶ آبادی خالی از سکنه می شوند.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۴۹۷ هزار و ۱۰۶ نفر افرادی که هیچ سواد خواندن و نوشتن ندارند در این استان شناسایی شده‌اند.
درآمدهای مالیاتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۲۸ هزار میلیارد تومان رسید؛ بنابراین تاکنون ۱۰۶ درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.
وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داده است.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
امروز شاخص کل با اصلاح 16 هزار واحدی مواجه شدند.
۱۰۰هزار بلیت رونمایی رونالدو در النصر فروش رفت
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۷ تن از ایشان وخیم است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با جریان اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی ۲۸۷ سارق دستگیر شدند و هزار و ۱۰۶ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: ۱۰۶ هزار خودرو در شهر مهران پارک شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه ۵۵۴ هزار و ۱۰۶ خدمت درمانی در ٣٩ درمانگاه این جمعیت مستقر در کشور عراق طی ۴ روز اخیر خبر داد.
بانک ملی ایران با پرداخت ۱۰.۶ هزار میلیارد تومان در ۵ ماه رتبه اول را در پرداخت وام ازدواج کسب کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۰۴ تن از ایشان وخیم است.
چهارشنبه هفته گذشته مورخه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ شاهد عرضه اولیه نماد سابیک بودیم. در این عرضه اولیه یکی از شرکت‌های بورسی توانست سود میلیاردی را به جیب بزند! با این شرکت آشنا شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ