معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است، خبر داد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
دو پاس بلند و تماشایی از قلب خط دفاعی سپاهان زمینه‌ساز دو گل پیروزی‌بخش این تیم مقابل تراکتور شد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، ساخت شهر جدید چهارم و ۳ شهرک در حال پیگیری است.
شرکت نوپای نروژی، ویتالوپ (Vitaloop) بطری آبی ساخته که می‌توان از آن برای تولید آب آشامیدنی استفاده کرد. این استارت‌آپ با کمک فناوری‌نانو اقدام به تولید این بطری آب کرده است.
جورجینا رودریگس به‌تازگی خرید لاکچری جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشته است؛ ساعتی با برند Jacob&Co به ارزش ۸۶هزار یورو. این نمونه از بهترین و منحصربه‌فردترین جواهرات ساخته شده است.
مربی گلرهای نساجی مثل همیشه با حساسیت خاصی کار شاگردان خود را زیر نظر دارد.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از احداث دروازه قرآن در تهران در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم خبر داد.
شهردار منطقه ۴ جزییات پروژه فرامنطقه‌ای «سرزمین آسمان‌ها» را تشریح کرد.
سید مجتبی حسینی مجبور به انجام تغییرات زیاد در ترکیب آلومینیوم اراک است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در نیروی دریایی سپاه نمونه پهپادهای منحصر به فرد طراحی و ساخته می‌شود و این نشان از همت جهادی و انقلابی افسران جوان ما ست.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های هوشمند اعلام حریق، توانستند نقشی اثرگذار در ارتقای ایمنی و کاهش اثرات حوادث ایفا کنند.
یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی از ساخت کیت آزمایش ادرار با قابلیت ارزیابی فوری ۱۱ پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه خبر داد.
۸ هزار هکتار زمین در شهرک‌های کشاورزی برای سرمایه‌گذاری و ساخت گلخانه در مدت 4 سال اخیر به مردم واگذار شده است.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۸۷ تن از ایشان وخیم است.
فن‌دایک می‌گوید امیلیانو مارتینز به شکل شگفت انگیزی دو پنالتی هلندی‌ها را مهار کرده است.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۷ تن از ایشان وخیم است.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
چهارمین سایت 5G ایرانسل در شهر تبریز، به نمایندگی از ۸۷ سایت جدید نسل پنج ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ