قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از عملیاتی شدن بیمه دام، باغات و محصولات کشاورزی در برابر خسارات ناشی از حمله جانوران وحشی در معرض انقراض برای نخستین بار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمه مرکزی در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، بیمه تعاون را برای پنجمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی ارزیابی کرد.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث، خواستار ابلاغ و اقدام لازم به منظور اجرای این تکلیف قانونی شد.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال متوقف شد و اصلاحیه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ لازم الاجرا است.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه ۷ میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند، گفت:برای بازنشستگان کشوری اجرای طرحی به نام اکمل طلایی در ۲۳ استان آغاز شده است.
قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از آمادگی این صندوق برای حمایت از اجرای الگوی کشت محصولات باغی در سال جاری خبر داد.
معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون کار را ملزم به بیمه کردن کارگران خود کردند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آغاز اجرای بیمه زنان خانه‌دار خبر داد و گفت: طرح نظام واره شغلی برای زنان مورد توجه قرار گرفته است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آغاز اجرای بیمه زنان خانه‌دار خبر داد و گفت: طرح نظام واره شغلی برای زنان مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای تفاهم‌نامه بیمه حوادث ۵۰۰ هزار خانه روستایی در ۸ استان خبر داد.
آئین نامه اجرایی حمایت از کسب و کارهای برخط حوزه بیمه به تصویب اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال رسید و با تایید رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رئیس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، هم مشکلات بانکی و بیمه ای، هم با انباشت مطالبات تسویه نشده مواجهیم و هم تعرفه بازرگانی و حمل و نقل سربار این طرح شده و گریبان مردم را گرفته؟!
سرپرست معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه بازارسازی شرکتهای دانش بنیان و اتصال آنها به کارگزاران از برنامه های ما است، گفت: همچنین توجه جدی به اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان داریم.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح پالایش و شناسایی رانندگان ، افراد پشت نوبتی به مرور جایگزین و بیمه می شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور آیین نامه اجرایی قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را امضا و ابلاغ کرد.
مجید بهزادپور گفت: در قانون شخص ثالث پیش بینی شده تا ۲.۵ درصد سهم خسارت در صورتی که طرفین درگیری در تصادف توافق داشته باشند، نیازی به کروکی نیست و به صورت توافقی خسارت به زیان دیده پرداخت می‌شود.
مجید بهزادپور گفت: در قانون شخص ثالث پیش بینی شده تا ۲.۵ درصد سهم خسارت در صورتی که طرفین درگیری در تصادف توافق داشته باشند، نیازی به کروکی نیست و به صورت توافقی خسارت به زیان دیده پرداخت می‌شود.
ناظران مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و شورای عالی بیمه تعیین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ