با اینکه این موجودات گوش خارجی ندارند، اما در واقع آنها با اندام داخلی شنوایی خود به خوبی صداها را می‌شنوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
موضوع انتقال کیلیان امباپه در رئال مادرید پس از مصدومیت تیبو کورتوا و ادر ملیتائو کاملا به حاشیه رفت.
مارکا: حق فسخ خمز با تراکتور در تیرماه! هدف لاکرونیا!
روزنامه مارکا در مورد احتمال جدایی خمس از تراکتور گزارشی را منتشر کرد.
علاوه بر استفاده از زهر مار برای به دست آوردن پادزهر، مطالعه سم مارها و عملکردهای بیولوژیکی آن‌ها پس از کشف راه‌های جدید مبارزه با بیماری‌های انسانی از طریق آن‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است.
احمدی گفت: امسال در سواحل دریاکنار شهرستان بابلسر گزارشی از هجوم مار‌ها داشتیم که بلافاصله همکاران ما به منطقه اعزام شدند و با انجام نمونه‌برداری متوجه شدند که این مارها، مار کوهستان و سمی نیستند.
مامبای سیاه یکی از دو مار زهردار این لیست است که در آفریقا (به ویژه در بوته زارهای خشک آفریقای شرقی) زندگی می‌کند.
مار کور تگزاسی ظاهر منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مارها متمایز می کند. در نگاه اول شبیه کرم خاکی است.
بر خلاف اکثر مارها، افعی با مقیاس اره‌ای به طرفین حرکت می‌کند (حرکت به شکل پیچ). آنها شبگرد هستند و از پستانداران، پرندگان، سایر مارها، مارمولک ها، دوزیستان، عقرب‌ها و هزارپاها تغذیه می‌کنند.
برخی از بازدیدکنندگان این تصویر بر این باورند که قورباغه‌های درختی سبز مارها را می‌خورند و این اتفاق در نتیجه این کار رخ داده‌است اما ظاهر مار پس از خورده شدن شک برانگیز است که این اتفاق در نتیجه خورده شدنتوسط قورباغه رخ داده باشد.
جنگل‌های مازندران مکانی برای پرورش گونه‌های متنوعی از مارهای سمی و غیر سمی در ایران است؛ در این گزارش به سمی‌ترین مارهایی که در این نقطه از ایران ساکن هستند پرداخته شده‌است.
مار چلیپر، دیگر مار سمی شمال است که گونه‌ای از مار آبی است که در بیشتر جاهای کره زمین زندگی می‌کند. این مار جزء مارهای بزاق سمی یا دهان سمی قرار می‌گیرد، یعنی این مار نیش ندارد ولی بزاق این مار سمی است اما زهر این مار در صورت دندان گرفتن انسان معمولاً آسیب جدی به انسان نمی‌رساند.
در سال ۲۰۱۶، هرپتولوژیست هایی که روی مارها در تایلند مطالعه می کردند، شاهد چیزی بودند که قبلاً هرگز ندیده بودند. آنها با ماری برخورد کردند که یک وزغ سمی بزرگ را کشته بود و از اتفاق بعدی شوکه شدند.
با اینکه انسان‌ها اولین عامل انقراض این مارها هستند، اما در عین حال می‌توانند باعث نجات یافتن آنها نیز بشوند. در بسیاری از موارد، به دنبال دخالت و حفاظت انسان‌ها از این مارهای نادر، جمعیت آنها رشد فوق‌العاده‌ای داشته است.
بزرگترین مارهای جهان متعلق به خانواده پیتون و بوآ هستند. اینکه کدام خانواده بیشترین تعداد را دارد بستگی به این دارد که آیا شما این خزندگان را بر اساس وزن یا طول اندازه گیری می کنید
ایگوانایی که خود را در محاصره ده ها و بلکه صد‌ها مار می دید، فراری را آغاز کرد که به یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های تاریخ ویدیو‌های حیات وحش تبدیل شد.
آناکونداهای ماده معمولا بزرگتر از نرها هستند و دیگر انواع این گونه از مارها معمولا به رنگ‌های زرد با لکه‌های تیره دیده می‌شوند.
مارکا ادعا کرد که تا ساعاتی بعد سویا از فسخ قرارداد ایسکو تنها 135 روز پس از رسمی شدن انتقال این بازیکن خبر خواهد داد.
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
مارکا: ایران و آمریکا در جام‌جهانی دوئل سیاسی است
روزنامه مارکا اسپانیا در شماره امروز خود نوشت که احتمال حضور کریستیانو رونالدو در النصر عربستان بیشتر از دیگر تیم ها است.
اصفهان- مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برغم افزایش رویت مارها در شهر اصفهان اما طی سال‌های اخیر و تا این لحظه هیچ گونه مارگزیدگی گزارش نشده است.
به تازگی یک یوتیوبر به دلیل اختراع پا‌های رباتیک برای مارها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این شخص که «آلن پان» نام دارد، روز شنبه ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و به توضیح تکنیک‌های مهندسی طراحی این پا‌های رباتیک پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ