بر خلاف اکثر مارها، افعی با مقیاس اره‌ای به طرفین حرکت می‌کند (حرکت به شکل پیچ). آنها شبگرد هستند و از پستانداران، پرندگان، سایر مارها، مارمولک ها، دوزیستان، عقرب‌ها و هزارپاها تغذیه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
به تازگی مجسمه‌ای بسیار زیبا از جنس سنگ مرمر در ویرانه‌های باستانی شهر رم کشف شده که طبق حدس باستان‌شناسان تمثالی از الهۀ زیبایی در دوران باستان بوده است.
دودکش چهارم برای زیبایی بیشتر به طراحی کشتی تایتانیک اضافه شده بود و به عنوان ابزاری برای تهویه نیز استفاده می شد.
این سرده از کبوتران ۴ گونه دارد که از نظر ظاهر بسیار شبیه به هم هستند. جیمز فرانسیس استفنز طبیعی‌دان انگلیسی اوایل نوزدهم میلادی برای نخستین بار این پرنده را کشف و توصیف کرد.
این سرده از کبوتران ۴ گونه دارد که از نظر ظاهر بسیار شبیه به هم هستند. جیمز فرانسیس استفنز طبیعی‌دان انگلیسی اوایل نوزدهم میلادی برای نخستین بار این پرنده را کشف و توصیف کرد.
طراحی زیبای لکسوس ES علنا و رسما حرفی برای گفتن نمی‌گذارد و همیشه مسیر خوب خود را طی می‌کند. پر فروش‌ترین خودروی لکسوس در بازار ایالات متحده، از همان سبک و المان همیشگی لکسوس در طراحی استفاده می‌کند.
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران راهی تعطیلات شد.
قابی زیبا از غروب زیبای یزد را در تصویر مشاهده می‌کنید.
ب ام و اخیرا از یک خودروی مفهومی جدید در همایش Concorso d'Eleganza Villa d'Este رونمایی کرد. این خودروی مفهومی، کانسپت تورینگ کوپه نام دارد
این عکس خیره‌کننده، هلال آفتاب‌زده سیاره زیبای ما را در پس‌زمینه سیاه فضا نشان می‌دهد. در این تصویر با چنین پرسپکتیوی، زمین همانند تصویری تلسکوپی از سیاره‌ای دوردست کوچک است و خط افق کاملاً در میدان دید قرار دارد.
این عکس خیره‌کننده، هلال آفتاب‌زده‌ سیاره زیبای ما را در پس‌زمینه سیاه فضا نشان می‌دهد. در این تصویر با چنین پرسپکتیوی، زمین همانند تصویری تلسکوپی از سیاره‌ای دوردست کوچک است و خط افق کاملاً در میدان دید قرار دارد.
وقتی به حیوانات وحشی فکر می‌کنیم، بسیاری از ما موجودات زیبایی مانند آهو یا گرگ را تصور می‌کنیم. اما گاهی اوقات، این حیوانات می توانند خطری واقعی برای انسان ایجاد کنند. واقعیتی که وقتی یک زن ۵۴ ساله در تایلند با یک مار پیتون ۷ متری روبرو شد، کاملاً آشکار شد.
این موجود رنگین‌کمانی که نه گیاه است و نه حیوان، سرشار از شگفتی‌های خیره‌کننده است.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
شاید پوشیدن یونیفرم‌های یکسان مزایای بسیار زیادی داشته باشد، اما باید بپذیریم که اصلی‌ترین علت زیبایی این تصویر، تفاوت‌های دانش‌آموزان با یکدیگر است. برخی از دانش‌آموزان را با کت و دامن می‌بینید در حالی که برخی دیگر چادر‌های گلدار به سر کرده‌اند. چادر‌های گلداری که احتمالا این روز‌ها کمتر در خیابان روی سر کسی می‌بینید. نکته جالب اینجاست که حتی چادر‌های گلدار داخل تصویر هم یکسان نیستند و شکل گل‌هایشان متفاوت از یکدیگر است.
هیبریدها بین گونه هایی متولد می شوند که از نظر بیولوژیکی کاملاً مشابه هستند تا بتوانند بر همه موانع تولید مثل غلبه کنند. این جفت‌گیری‌ها به ندرت در طبیعت اتفاق می‌افتد، حتی زمانی که گونه‌ها در یک زیستگاه مشترک هستند.
یک هنرمند آرژانتینی طرح زیبایی از لیونل مسی همراه با جام جهانی را بر روی یکی از دیوار‌های پایتخت آرژانتین کشیده است.
یک هنرمند آرژانتینی طرح زیبایی از لیونل مسی همراه با جام جهانی را بر روی یکی از دیوار‌های پایتخت آرژانتین کشیده است.
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.
یک جوان مغربی چهره بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش را به زیبایی به تصویر کشید.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ