مارکا ادعا کرد که تا ساعاتی بعد سویا از فسخ قرارداد ایسکو تنها 135 روز پس از رسمی شدن انتقال این بازیکن خبر خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گاتزتا دلو اسپورت از قطعی شدن انتقال مارکو آرناتوویچ به اینتر خبر داد. به این ترتیب باید انتقال مهدی طارمی به این تیم را پایان یافته تلقی کرد.
از یک طرف مارکا انتقال امباپه به رئال را قریب الوقوع می‌داند و از سوی دیگر نشریه آ اس همه اخبار را دروغ عنوان کرده است.
باشگاه العربی قطر با انتشار پیامی از جدایی مارک منیسا، مدافع اسپانیایی خود، خبر داد.
روزنامه مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه التعاون عربستان پیشنهادی به آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، ارائه کرده است.
مارکا خبر از پیشنهاد رئال مادرید به دنی سبایوس برای تمدید قرارداد خبر داد.
مارکا نوشته است که لالیگا قصد ندارد سال بعد نیز از تکنولوژی «گل‌لاین» استفاده کند که قطعا خبر خوبی برای باشگاه‌های اسپانیایی نیست.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی قصد دارد شنبه برابر ختافه، رئال را با ترکیبی دگرگون و کاملا متفاوت با تمام هفته‌های گذشته به زمین بفرستد.
مارکا دقایقی پیش خبر داد که دو باشگاه رئال مادرید و بروسیا دورتموند برای انتقال جود بلینگام به توافق رسیده اند.
مارکا دقایقی پیش خبر داد که دو باشگاه رئال مادرید و بروسیا دورتموند برای انتقال جود بلینگام به توافق رسیده اند.
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌هایی را به پست‌های چند اسلایده که در پلتفرم پست می‌کنید، اضافه کنید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این خبر را در کانال اینستاگرامی خود اعلام کرد و این قابلیت جدیدی را در اختیار برخی از کاربران خود در کشور‌های مختلف قرار خواهد داد.
مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، از تمدید قراردادش با این تیم خبر داد.
رسانه‌های انگلیسی از حضور مدیر برنامه‌های مارکو رویس در یکی از دیدارهای لیگ برتر خبردار شده و می‌گویند احتمال انتقال ستاره کهنه‌کار آلمانی به یک تیم لیگ برتری پررنگ شده است.
در شرایطی که در پرونده مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال پای ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به میان آمده، مدیران این تیم از حل این موضوع خبر می‌دهند.
سایت ترانسفر مارکت به پیش بینی درصد انتقال ستاره ایرانی پورتو به چلسی پرداخت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای پوشیدن پیراهن النصر با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسک گواردیول داد اما باشگاه مادریدی هنوز در این مورد به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
مارکا امروز در گزارشی ویژه خبر از تصمیم مدیران رئال مادرید برای تمدید یا قطع همکاری با هشت بازیکنی داد که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می رسد.
شب گذشته الکس سیلوستره، خبرنگار ال چیرینگیتو، که دوستی صمیمانه ای با مارکو آسنسیو دارد، خبر داد که این بازیکن تصمیم گرفته تا پایان قراردادش در رئال بماند.
همه چیز برای تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مهیاست و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.
نشریه «فاناتیک» ترکیه خبر داد باشگاه فنرباغچه بعد از بررسی گزینه‌های مختلف برای تقویت خط حمله اش در نهایت با باشگاه الهلال عربستان به توافق رسید تا موسی مارگا ستاره مسلمان این تیم را جذب کند.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.
یک منبع آگاه خبر داد که رئیس‌جمهوری آمریکا به تازگی از ماریا آلوین، یکی از حامیان مالی برجسته دموکرات‌ها خواسته است که تعطیلات را در اقامتگاه او در جزیره کیاوا سپری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ