نشریه نیوزویک به نقل از مقام نظامی آمریکا تخمین زده که ذخایر ارتش اوکراین از موشک‌های آمریکایی ظرف چند ماه آینده تمام می‌شود، و دولت آمریکا باید ارسال این نوع موشک‌هابه اوکراین را کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کریمه اعلام کرد که پدافند هوایی دو فروند موشک اوکراینی را در تنگه کرچ سرنگون کرده است.
رئیس جمهور اوکراین از دریافت نخستین محموله از موشک‌های دوربرد «اسکالپ» فرانسه خبر داد.
سامانه‌های موشکی ساخت وزارت دفاع به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
موشک‌های قدیر و نصیر تولید شده در صنایع دفاعی وزارت دفاع تحویل نیروی دریایی سپاه شد.
یک خاخام صهیونیست، ترس و وحشت خود را از حمله احتمالی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در سایه ضعف ارتش این رژیم بیان کرد.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۸۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ارتش اوکراین در حال طرح‌ریزی برنامه‌ برای حمله به خاک روسیه با موشک‌های «هیمارس» و «سایه طوفان» است.
مجارستان اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای خرید موشک‌های هیمراس از دولت ایالات متحده ندارد.
بر اساس اسناد فاش شده ایالات متحده و گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی، کیف به سرعت در حال تمام کردن مهمات برای سیستم‌های دوران شوروی خود است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
سردار تنگسیری برد موشک‌های مستقر بر روی شناور کلاس شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: موشک‌های این شناور از ۴۰ کیلومتر تا ۲ هزار کیلومتر برد دارد.
مقامات غربی ارسال موشک‌های دوربرد کروز از انگلیس به اوکراین را تایید کردند.
حمله راکتی چند روز قبل مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها به شدت محافل صهیونیست را مبهوت و حیران کرده است.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که استفاده روسیه از تکنیک‌های «جَمینگ» (پارازیت‌انداختن)، احتمال خطای موشک‌اندازهای هیمارس ساخت آمریکا را به شدت افزایش داده است.
نفتالی بنت می‌گوید موشک‌هایی که روز سه‌شنبه از نوار غزه به سوی تشکیلات اشغالگر صهیونیستی شلیک شد، وضعیت ضعف و سردرگمی رژیم اسرائیل را تأیید می‌کند.
یک نشریه آمریکایی در ادامه نشت اطلاعاتی پنتاگون، با استناد به اسناد فاش‌شده، اعلام کرد که موشک‌های پدافند هوایی اوکراین تا ماه مه تمام می‌شود.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اصابت موشک‌های «هیمارس» آمریکایی به کشته شدن ۶۳سرباز روسی در ساختمانی در شهر اشغالی «ماکییوکا» در شرق اوکراین منجر شد. این اعترافی غیرعادی برای ارتشی است که اغلب از اعتراف به خسارات جدی خودداری کرده است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد سامانه دفاع هوایی اس-۴۰۰ و موشک‌های بالستیک کوتاه-برد اسکندر روسیه در اختیار نیروهای مسلح بلاروس قرار گرفته است.
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از انهدام کامل انبار موشک‌های «هیمارس» در نیکولایف اوکراین خبر داد.
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که اوکراین می تواند با موشک اندازهای هیمارس بخش اغلب اهداف روسیه از جمله اهداف در شبه جزیره کریمه را هدف قرار دهد.
لحظات اولیه برخورد موشک‌های سپاه در حمله به گروه تروریستی حزب دمکرات هنگام مصاحبه زنده با کمال کریمی عضو ارشد گروه تروریستی حدکا را مشاهده می‌کنید.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با هشدار به آمریکا و غرب در صورت هر گونه حمله احتمالی، بار دیگر تصمیم مسکو برای استفاده از سلاح هسته‌ای را تکرار کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از انهدام انبار موشک‌ های «هیمارس» ساخت آمریکا در اوکراین خبر داد.
همزمان با بالارفتن احتمال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایون، ارتش چین موشک‌های غول‌پیکر و قاره‌پیمای خود را در نزدیکی مرز این جزیره مستقر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ