رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آژانس حمل و نقل هوایی روسیه از سقوط یک فروند بالگرد در جمهوری خودمختار آلتای خبر داد.
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
لحظه انهدام کاروان نظامی واگنرها بر اثر حمله هوایی ارتش روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شدند.
فیلم لحظه وداع یک مادر فلسطینی با کودکان خود که در حملات هوایی صهیونیست‌ها شهید شدند را می‌‎بینید.
حمله پهپادهای اوکراینی به انبار نفت روسیه در شهر کراسنودار را مشاهده می‌کنید؛بر اساس گزارش ها، یک پهپاد با موفقیت رهگیری شد و دیگری به انبار اصابت کرد.
تصاویری واضح از لحظه حمله پهپادی اوکراین به محل اقامت پوتین رئیس جمهور روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع دولتی سوریه دقایقی پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نزدیکی دمشق خبر دادند.
بلک هاوک می‌تواند تا ۱۶ موشک هل‌فایر و همچنین غلاف راکت ۲.۷۵ اینچی اف‌اف‌ای‌آر، موشک‌های ضد هوایی فیم-۹۲ استینگر، و سامانه‌های مین هوایی مانند ولکانو و سامانه مین ام۵۶ را حمل کند.
وزرات دفاع سوریه ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب اعلام کرد که فرودگاه از سرویس خارج شده است.
رسانه های فلسطین با انتشار عکس ها و فیلم هایی، جزییات جدیدی از حمله هوایی صهیونیست‌های اشغالگر به نوار غزه را رسانه ای کردند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
عراق سرانجام بعداز سالها جنگ و حمله داعش، و ممنوعیت میزبانی رقابت‌های ورزشی بین‌المللی، میزبان جام خلیج‌فارس شد و تیم ملی این کشور به فینال این رقابت‌ها راه یافت اما تصاویری از میزبانی فجیع و هجوم عراقی‌ها در گل و لای برای تماشای فینال در رسانه‌های جهان منتشر شد. در این حادثه حداقل دو نفر جان باختند
فیلم حمله تند و زشت صداوسیما به علی دایی
خلبان اوکراینی در لباس بابانوئل موشک‌هایی را به سمت مواضع نظامی روسیه پرتاب می‌کند. این فیلم نشان می‌دهد که خلبان با ریش سفید در حال پرواز بر فراز یک منطقه بزرگ در حالی که کلاه بابانوئل بر سر دارد با حمله هوایی به مهاجمان روسی سال نو میلادی را تبریک می‌گوید.
منابع سوری از حمله جدید رژیم صهیونیستی به این کشور و مقابله پدافند سوریه با آن خبر دادند.
تصاویری از حمله و تخریب اموال عمومی برخی مهاجمان تجزیه‌طلب به بانک تجارت شهرستان خاش را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از حمله داعشی‌های وطنی به حافظان امنیت با انواع سلاح گرم و سرد در شهرستان پردیس را مشاهده می‌کنید.
تظاهرات معترضان علیه استقرار زیرساخت‌های ذخیره آب جدید برای آبیاری کشاورزی در غرب فرانسه در روستای «سن سولین»، به خشونت منجر شد و پلیس به سمت تظاهرات‌کنندگان گاز اشک‌آور پرتاب کرد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام پدافند هوایی اوکراین در خرسون را مشاهده منتشر کرد.
گزارش‌ها حاکی است حملات موشکی روسیه تا کنون چندین شهر از جمله شهرهای ایوانوفرانکیفسک، سومی و خارکیف را هدف گرفته است.
رسانه‌ها از وقوع چندین انفجار مهیب در مرکز کی‌یف خبر داده و گفته‌اند روسیه برای اولین بار در چند ماه گذشته، به اهدافی در پایتخت اوکراین حمله کرده است.
ریکاردو ساپینتو بار دیگر کنار خط جنجال ساز شد و اینبار بعداز دریافت کارت قرمز، به سوی داور حمله‌ور شد و سپس برای کتک زدن مربی گل‌گهر سعید الهویی به سمت نیمکت تیم حریف هجوم برد
فیلم حمله تند استیلی به تاج و سجادی؛ ناپاک

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ