رئیس جمهوری بلاروس به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و از امکان تحقق صلح در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
همشهری نوشت: بحث پایان جنگ اوکراین به ضرر غرب است که فرصت‌های متنوعی به ما می‌دهد؛ چراکه وقتی این جبهه فروبپاشد امکان امتیازگیری از آن نیز فراهم می‌شود.
از بین بردن ترس‌های غیرمنطقی به ما این امکان را می‌دهد تا به مسائل جدی تاثیرات اقتصادی و اجتماعی تازه‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه هوش مصنوعی توجه کنیم.
پس از فتح خرمشهر و غنایم زیادی که نصیب ایران شد، موضوع راهبرد آینده مطرح شد. با توجه به اینکه صدامیان هنوز بخش‌هایی از کشور را در دست داشتند، پایان جنگ امکان نداشت. در برهه‌ای امام (ره) تصمیم گرفتند برای پیدا کردن دست بالا بدون اینکه ایران وارد شهر‌های عراق شود، مناطقی از عراق را اشغال کند. موضوع پرداخت غرامت کاملا شایعه بود و جدی نبود، اتفاقا زمانی که مطرح می‌شد برای روحیه رزمندگان ایرانی مشکل ایجاد می‌کرد
رئیس‌جمهور جمهوری چک اعلام کرد که پس از پایان جنگ در اوکراین، امکان بررسی درخواست این کشور برای پیوستن به این ائتلاف وجود دارد.
سیاست خارجی مناسب به کارآمدی سیاست‌های اتخاذ شده در بازار ارز و پول و بهبود انتظارات تورمی کمک می‌کند و نمی‌توان این امر را نادیده گرفت؛ ضمن اینکه در مهار تورم نیز به سیاست پولی و مالی مناسب نیاز داریم و در این باره ضروری است، تأمین مالی دولت غیرتورمی باشد.
تاکه‌هیرو تومیاسو به دلیل مصدومیت امکان همراهی آرسنال تا پایان فصل را نخواهد داشت.
دلار آمریکا از پایان جنگ جهانی دوم نزدیک به هشت دهه بر دنیای مالی حکومت کرده است. اکنون، جنگ دیگری زمینه را ایجاد کرده است که برخی کشورها به امکان کنار گذاشتن دلار برای تجارت فکر کنند.
کاربران ایرانی از امروز متوجه شده‌اند که دیگر امکان ورود به بازی موبایل Clash of Clans را ندارند، چرا که ظاهرا کمپانی سوپرسل ایران را تحریم کرده است.
مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
اولین و شاید جدی‌ترین چالش بزرگ برای سیاست خارجی ایران در خاورمیانه ۲۰۲۳ مواجهه با سناریویی خطرناک تحت عنوان «امکان وقوع حمله نظامی به ایران» است. سناریویی که وقوع آن می‌تواند همچون زلزله‌ای ۱۰ ریشتری معادلات منطقه‌ای را دگرگون کند. سناریویی که حتی فکر کردن به آن نیز می‌تواند ترسناک باشد. چالشی که احتمال وقوع آن بسیار پایین، اما تامل در ابعاد آن برای استراتژیست‌های سیاست خارجی ایران بسیار دارای اهمیت خواهد بود
محتمل‌ترین نتیجه، مذاکرات صلح خواهد بود که به دلیل ناآرامی‌های داخلی در هر دو کشور تحمیل خواهد شد. با گذشت زمان، احساس عدم امکان پیروزی، مذاکرات صلح را آغاز خواهد کرد.
رئیس بانک خون بند ناف گفت: بنا داریم تا پایان سال شرایط نگهداری و ذخیره سلول‌های بنیادی ریشه دندان عقل و شیری را در این بانک فراهم سازیم.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان آمار جعل فیزیکی این سند هویتی هم بسیار کم است، گفت: جعل، تقلب و دسیسه ممکن است انجام شود، اما مدت‌هاست که گزارشی در خصوص این کارت‌ها نداشتیم، ضمن اینکه اگر شکل فیزیکی این کارت‌ها نیز جعل شود، با توجه به هوشمندسازی انجام شده بلافاصله امکان استعلام آن وجود داشته و جعلی بودن این کارت‌ها مشخص می‌شود.
کنعانی،سخنگوی وزارت خارجه گفت: با توجه به روابط خوبی که با دو طرف بحران داریم تلاش کردیم امکان شکل‌گیری روند سیاسی را برای پایان این بحران فراهم و برای پیشگیری از ادامه جنگ کمک کنیم
نقل و انتقالات تابستانی ایران به پایان رسید و از این لحظه فقط بازیکنان آزاد امکان جابجایی در تیمهای لیگ برتری را خواهند داشت.
فرمانده انتظامی کل کشور از امکان تردد به عراق برای زائرینی خبر داد که گذرنامه آن‌ها به پایان رسیده است.
سخنگوی دولت گفت: باید پیشنهاد افزایش حقوق مراحل نهایی خود را طی کند تا امکان اجرایی شدن آن فراهم شود؛ پیش‌بینی ما این است تا پایان ماه آینده این موضوع فراهم شود.
کارشناس ارشد سیاست خارجی در گفتگویی با اشاره به اینکه حتی اگر برجام به زودی احیا شود این توافق ضعیف تر از سال ۲۰۱۵ خواهد بود گفت: در برهه بسیار حساسی هستیم و در پایان فرصتی قرار داریم که می‌توانست برجام به‌صورت آبرومندانه و به طور نسبی سودمند برای طرفین احیا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ