وزارت دفاع روسیه از انهدام دو راکت انداز ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات جدید هوایی علیه بقایای داعش در کرکوک خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
کوچوک کایا به منظور تسهیل ارتباط میان اعضای این شبکه که وظیفه تعقیب اهداف موساد را بر عهده داشتند، گروهی در شبکه اجتماعی واتس اپ تشکیل داده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
هیچ‌کسی از داشتن چهره‌ای زیبا که آثار خستگی و سوءتغذیه در آن نیست، بدش نمی‌آید و تقریباً همه آدم‌ها، چه مرد باشند و چه زن و چه پیر یا جوان از داشتن اندام متناسب لذت می‌برند و دوست دارند با چند ترفند کوچک غذایی، جذاب‌تر هم بشوند.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
گروه مقاومتی حشد شعبی عراق از کشف و انهدام چند انبار تسلیحات و مهمات تروریست های داعش در استان صلاح‌ الدین خبر داد.
سازمان حشد شعبی عراق از زخمی شدن چهار نیروی خود و کشف و انهدام چند تونل و مقادیری مواد منفجره تروریست های داعش در استان صلاح الدین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.
این اتفاق در حالی رخ داده است که در چند روز قبل کارشناسان انگلیسی گفته بودند که: پهپادهای کوچک و سبک ایرانی سخت مورد هدف قرار می‌گیرند و به روس‌ها قابلیتی داده تا بتوانند در کنترل حریم هوایی رقابت کنند. منبع:‌خبرآنلاین
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه‌های ترورویستی و خرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یک سال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه‌های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه های ترورویستی وخرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یکسال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم آبله میمونی، توضیح داد: علائم معمولا شامل تب، سردرد شدید، درد‌های عضلانی، کمردرد، ضعف، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است. بثورات پوستی معمولا در عرض یک تا سه روز پس از شروع تب آشکار می‌شوند. تاول‌ها ممکن است صاف یا کمی برجسته بوده و با مایع شفاف یا زرد پر شده و سپس پوسته، پوسته و خشک شده و بریزند. تعداد تاول‌ها در یک فرد می‌تواند از چند عدد تا چند هزار متغیر باشد. بثورات روی صورت، کف دست‌ها و کف پا، دهان، اندام تناسلی و چشم بروز می‌کند.
فراخوان رقابت طراحی پوستر به مناسب روز جهانی مقابله با کار کودک

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ