رئیس جمهوری سوریه در دیدار با بر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ تاکید کرد که در کنار توجه به شرایط انسانی در سوریه توجه به زیر ساخت ها و بخش های دیگر نیز مهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق مس‌سونگون ورزقان جایگزین رضا لک در تیم کراپ‌الوند شد.
سرمربی نساجی با تشریح شرایط فنی این تیم از هواداران خواست واقع‌بین باشند.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و دو تن از بازیکنان تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد و کنار آمدن با این موضوع در این سطح اصلاً آسان نیست.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، شعارهای نژادپرستانه هواداران آتالانتا علیه دوشان ولاهوویچ را محکوم کرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی، اگر مسئولی بخواهد به نفع مردم کار کند نباید ملاحظه خستگی خود، ظرفیت محدود نیروی انسانی یا کمبود بودجه را داشته باشد.
ژو افزود:‌ «با هوش مصنوعی، کاری که قبلاً به ۱۰ نفر نیروی کار نیاز داشت، اکنون فقط با دو نفر انجام‌شدنی است.» این شرایط قطعاً ناراحت‌کننده است و متأسفانه احتمال دارد در آینده بازهم شاهد اخراج نیروی کار انسانی و جایگزین‌شدن آن‌ها با هوش مصنوعی باشیم.
هافبک استقلال خوزستان امیدوار است در کنار صعود عنوان بهترین پاسور لیگ یک را نیز برای خود کند.
ستاره سابق یوونتوس که این روزها راهی لیگ امریکا شده، در گفت و گوی اخیر خود به اتهامات اخیر علیه این باشگاه واکنش نشان داد.
مدیرعامل مس سونگون گفت: دوست داشتیم برای این قهرمانی تدارکات ویژه‌ای داشته باشیم ولی در در شرایط کنونی تنها در کنار مردم داغدار خوی ایستادیم.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ترکیه هستیم.
در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد شرایط فعلی این رشته و وضعیت اردوها و ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه ابزاری است برای آنکه در شرایط خاص، بتوانیم خدمات تأمین‌اجتماعی را استمرار بخشیم و افراد تحت پوشش سازمان را مدیریت کنیم.
مسئولان برگزارکننده بازی‌ها ظاهرا خیلی استقلالی بودند و فقط همین کم بود که در کنار زمین لباس آبی پوشیده باشند.
عکسی از دو خانم معترض در کنار استخوان‌های دایناسور منتشر شد که بنری را به اهتزاز درآورده بودند که روی آن نوشته شده بود «چه اتفاقی می‌افتد اگر دولت آن (وضعیت آب و هوایی) را تحت کنترل نداشته باشد؟»
تا به حال فکر کرده‌اید که فضانوردان در مورد بوی فضا چه می‌گویند؟ از نظر فنی، آن‌ها نمی‌توانند مستقیماً فضا را بو بکشند، به این دلیل که بینی، حداقل بینی انسان در شرایط خلاء کار نمی‌کند و حتی اگر فضانوردان بخواهند فضا را بو بکشند، انجام این کار مستلزم برداشتن کلاه ایمنی است که در آن صورت همه ما می‌دانیم که پایان بدی خواهد داشت.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به مشکلات و تهدید‌های مداوم گفت: مردم در شرایطی کار می‌کنند که به سختی می‌توان آن را انسانی نامید. هیچ فایده‌ای برای حفظ همین سطح از حضور دیپلماتیک وجود ندارد.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.
خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: ان شاءالله تیم مذاکره‌کننده که برای رفع تحریم‌ها عازم شده‌اند با مواجهه عاشورایی قاطعانه از منافع کشور و مردم پاسداری خواهند کرد و ما نیز به طرف‌های برجامی می‌گوییم که بهتر است با شرایط ملت ایران کنار بیایید.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: به آمریکا و به طرف‌های مذاکره عرض می‌کنیم که ایران را امتحان نکنید؛ اگر نیاز به مذاکره دارید که دارید، با شرایط ملت ما کنار بیایید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ