مالکی گفت: بجز دو مرکز اشاره شده که از مراکز پر ازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است. البته تاکید می‌شود بزودی پذیرش در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران صرفا با تعیین وقت قبلی انجام خواهد شد و ما بدون تردید دیگر شاهد هیچگونه صف انتظاری برای دریافت معاینه فنی در مراکز شهر تهران نخواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امام تردید داشتند که پذیرش قطعنامه واقعاً به جنگ پایان خواهد داد یا خیر. ایشان انتظار داشتند که جنگ با نظامی گری به نقطه مطلوب و پیروزی برسد.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
بهزاد نبوی از چهره‌های جریان اصلاحات گفت که برای ریاست جبهه اصلاحات که دوره جدید آن به‌زودی آغاز می‌شود، اعلام کرده که آمادگی پذیرش این مسوولیت را ندارد.
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
ثبت نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ آغاز شد.
علیرضا نیکبخت با پذیرش هدایت نماینده مشهد در لیگ سه کارش را به عنوان سرمربی آغاز کرد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا سه شنبه ۲۲ فروردین ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام در دستگاه پذیرش شده اقدام کنند.
ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نوروز ۱۴۰۲ با پذیرش ۴۸ هزار خانوار به طور رسمی آغار به کار کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پذیرش مسافر در ۴ ایستگاه جدید در خط ۶ و ایستگاه دادمان در خط ۷ در روز یکشنبه ۲۸ اسفند خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد این کشور به زودی روند پارلمانی مربوط به پذیرش عضویت فنلاند در ناتو را شروع خواهد کرد.
سریال حوادث با علائم مسمومیت در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده وچند روز پیش نیز براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی تعدادی از دانش آموزان قمی با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی پذیرش شدند.
بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه http://azmoon.org قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به 83.1 درصد رسیده و طبق برنامه، تست سرد آن تا پایان بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.
هفدهمین دوره فراخوان جهت پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا ۱۶ آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز یکشنبه ۲۲ آبان آغاز و تا روز یکشنبه ۲۹ آبان ادامه دارد.
دکتر حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ دروس امتحانی شامل آزمون زبان با ضریب ۱، آزمون استعداد تحصیلی با ضریب ۱، آزمون دروس تخصصی در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد با ضریب ۴ است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای آغاز به کار قرارگاه اجتماعی تاکنون، ۱۷ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در پایتخت ساماندهی و در مراکز ماده ۱۶ پذیرش شده‌اند.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
وزارت صمت از پذیرش درخواست ۲۴ شرکت برای واردات خودرو خبر داد و اعلام کرد که روند اجرایی واردات خودرو به‌زودی با ثبت سفارش و تخصیص ارز آغاز خواهد شد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ