دکتر حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ دروس امتحانی شامل آزمون زبان با ضریب ۱، آزمون استعداد تحصیلی با ضریب ۱، آزمون دروس تخصصی در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد با ضریب ۴ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه (۲۱ مردادماه)  به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
متقاضیان در خارج از کشور با مراجعه به سفارتخانه‌­ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران، به ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.
ثبت‌نام آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌برداری از ۲۱ هزار موقعیت شغلی در بیش از ۵۷۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آغاز شد.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۰ تیر خبر داد.
تصاویری از آغاز ثبت‌نام الکترونیکی مدارس را مشاهده می‌کنید.
ثبت نام در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز از چند روز قبل آغاز شده است و تا روز شنبه سوم تیر علاقه‌مندان فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و تا جمعه ۲۵ فروردین ادامه دارد.
تمامی فرآیند‌های مربوط به ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انحصاراً از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می‌شود.
نوبت اول این آزمون ۲۹ و ۳۰ دی گذشته با حضور در مجموع ۹۷۸ هزار و ۴۶۰ داوطلب برگزار و نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، ۹ اسفند گذشته به صورت کارنامه شامل نمرات خام بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفت.
داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج‌شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان به‌شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بیست وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه خبر داد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شد، تا امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ادامه داشت که با توجه به تصمیم جدید سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا پایان روز پنجشنبه سوم آذرماه تمدید شده است.
فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ که از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شده، فردا ۲۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
متقاضیان شرکت در آزمون سردفتری ۱۴۰۱می توانند تا ۱۵ آبان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
روند ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از شامگاه یکشنبه (هشتم آبان) آغاز شد و داوطلبان آزمون سراسری فعلا تا ۱۵ آبان وقت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
متقاضیان آزمون از امروز می‌توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر نسبت به انجام امور ثبت نام مراجعه کنند.
طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر ماه سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ