اگر به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که پول جایی می‌رود که مداخلات کمتری در آن وجود دارد و جریان پول همیشه به سمتی هجوم می‌آورد که دست‌اندازهای کمتری آن‌جا وجود داشته باشد، در‌می‌یابیم که چرا شاهد خروج پول از بازار سرمایه هستیم. در حال حاضر قوانین و قواعد دست‌و‌پا‌گیر و غیرمنصفانه در بازار سرمایه از ورود بخش زیادی از پول‌های سرگردان به بازار سرمایه ممانعت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
چرا لیونل مسی از پول بی پایان عرب‌ها چشم پوشی کرد و ترجیح داد که برای بازی کردن در لیگ MLS، راهی کشور آمریکا شود؟
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
حق مشارکت بازیکن آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت شد.
گزارش‌ها نشان می‌دهد منچستریونایتد فصل گذشته رکورد کسب درآمد در یک فصل را شکسته است. این در حالی است که هواداران از مدیریت خانواده گلیزر به شدت ناراضی هستند.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
تورم یک پدیده رایج اقتصادی است که می تواند تاثیر بسزایی بر ثبات اقتصاد و ساختارهای اجتماعی یک کشور داشته باشد. این موضوع قطعا در مورد امپراتوری روم نیز صدق می کرد. آن امپراتوری در قرون منتهی به فروپاشی نهایی دوره ای از تورم افسارگسیخته را تجربه کرد.
بر سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم وزیر صمت به خریداران خودرو، قیمت سمند و تارا در بازار چقدر شد؟، چرا قیمت طلا و سکه افزایش یافت؟، بورس حباب دارد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد بود، چرا آمریکا این همه بانک دارد؟ متشکریم توماس جفرسون!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
بازیکن تیم ملی جوانان از دلایلی که باعث حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و عدم راهبابی به جام جهانی شد، پرده برداشت.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حواشی و جنجال‌هایی که پس از گفت‌وگوی او به وجود آمد، واکنش نشان داد.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی باشگاهش به زبان آورد.
کیهان نوشت: محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد چشمگیر از برخی نهاد‌ها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل در فصل چهارم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، این‌بار به‌خاطر یک مطلب تحقیرآمیز در فضای مجازی، جنجال راه انداخت.
سرمربی پیکان نداشتن استادیوم اختصاصی را یکی از دغدغه‌های کارش عنوان کرد.
دلایل مختلفی برای عدم قطع همکاری بین یوونتوس و مکس آلگری وجود دارد.
فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال، محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن را دلیل ناکامی در جذب کریستیانو رونالدو عنوان کرد.
پول دیجیتال پدیده‌ای است که با ظهور فناوری‌های جدید در حوزه پولی و بانکی مورد توجه بانک‌های مرکزی قرار گرفت.
تعطیلی روز یکشنبه در اروپا مانع از اعلام رسمی جذب محمد محبی توسط باشگاه استقلال شد.
حسن‌ صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، دلایل هزینه نکردن این باشگاه در زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی‌ها را فاش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ