دلایل مختلفی برای عدم قطع همکاری بین یوونتوس و مکس آلگری وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با یادآوری اینکه صدور پایان کار ساختمان باید منوط به وجود شناسنامه فنی ملکی باشد، تاکید کرد:تعداد زیادی از شهرداری‌ها این مسئله را رعایت نمی کنند.
عدم انتشار آمار‌های حوزه مسکن به هیچ وجه، قابل دفاع نیست. هر نوع تصمیم گیری صحیح باید بر مبنای داده‌ها و اطلاعات مبتنی بر واقعیت انجام شود. اگر افرادی که در حوزه مسکن فعال هستند، داده و اطلاعات درستی نداشته باشند، خود به خود، تصمیمات اشتباه بیشتری می‌گیرند. با این نوع رفتارها، به جای حل کردن مشکلات، صورت مسئله را پاک کرده ایم. این رفتار بحران زا فقط در بخش مسکن رخ نمی‌دهد، بلکه در حوزه‌های دیگر نیز دیده می‌شود.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
مجلسی در خصوص اینکه آیا ایران و طالبان بر سر حقآبه هیرمند کنار می‌آیند؟ گفت: مساله فی ما بین ایران و طالبان فقط هیرمند نیست. طالبان با در پیش گرفتن سیاستی ضد ایرانی که متاسفانه این سیاست ضد ایرانی، ایران را در جهان از منظر سیاست بین المللی در انزوا قرار داده است، این پیش بینی‌ها را به وجود می‌آورد که در آینده طالبان در داخل کشور افغانستان با درگیری با جمعیت بالای خراسانی و تاجیک مواجه کند.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای نتانیاهو «مسئله ایران هراسی بخشی از سیاست‌های ارعاب هیستریک است.»
کیهان نوشت: ای‌کاش این فریب‌خوردگانی که دلسوزی مصنوعی دشمن برای زن ایرانی را باور کرده‌اند از خود می‌پرسیدند چرا این دشمن که خود را دلسوز زنان ایرانی می‌داند فقط بر روی مسئله حجاب حساسیت دارد و چرا برای زنانی که به علت تحریم و نرسیدن دارو در ایران جان خود را از دست دادند ارزشی قائل نیست؟!
رییس جمهور گفت که برخی فکر می‌کنند، فقط امر به معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب است، خیر هر منکری باشد، باید نهی کرد، نباید در جامعه اسلامی منکرات باشد، رهبری فرمودند این حرام شرعی و سیاسی است و باید نسبت به عفاف و حجاب حساس بود، اما نه تنها عفاف و حجاب که نسبت به همه منکرات حساس شویم.
آیت الله علوی بروجردی گفت: الان جوان‌های نسل جدید اصلاً ارتباطی با ما دارند؟ ما برای آن‌ها بیگانه هستیم. دنبال هرکسی می‌روند غیر از ما! چرا؟ جاذبۀ ما چه شد؟ امام‌جماعت مسجد محل قطب مردم بود. مردم برای او می‌مردند. ما این روز‌ها را دیده‌ایم. پدر من در تهران سی چهل سال امام جماعت بود. دیگران را هم دیده بودیم که مردم برایشان چه می‌کردند. دخترانی هم که حجاب کامل نداشتند، سراغ امام‌جماعت می‌آمدند و مسئله می‌پرسیدند. ما الان فقط اصرار داریم که این دختر حجاب خود را درست کند، در حالی که اصل عقاید او رفته است!
دانش آموزان دختر انجمن های اسلامی معتقدند فعالیت سیاسی با روشنگری همراه است و فقط تخریب نیست؛ کتب درسی چندان کاربردی نیستند، مساله حجاب هم فقط دینی نیست و به هویت گره خورده است.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد.
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
مساله فقط کشاورزی نیست. هرچند کشاورزی بدون برنامه و مدیریت‌‌‌نشده، نقش عمده‌‌‌ای در نابودی زاینده‌رود دارد، اما از نقش صنعت نیز نمی‌‌‌توان غافل شد. وقتی وارد اصفهان می‌‌‌شوید، ذرات گرد و غبار مانند مه کل فضا را گرفته است. شاخص‌‌‌ها حاکی از آن است که تعداد روزهای تمیز اصفهان، انگشت‌شمار بوده و صنایع زیادی که اصفهان را محاصره کرده، عامل این مساله است. این صنایع آب زیادی مصرف می‌کنند و به نابودی و تخریب منابع آبی منجر شده‌‌‌اند.
فقط در زمینه نوع رفتار با مسأله زنان نیست که ما به خاطر این رفتار افراطیون، شرمنده حضرت فاطمه زهرا هستیم، افراطیون با دولتی کردن اسلام تمام دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ضایع کرده‌اند. تنها راه چاره اینست که اسلام را از دولتی بودن نجات بدهیم.
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه بسیاری از معضلات در مذاکرات حل شده و امروز فقط مسئله پادمان مانده است، اظهارداشت: ایران آمادگی دارد به تعهدات برجامی اش بازگردد.
مساله اروپایی‌ها فقط کمبود عرضه نیست بلکه به دلیل اقتصاد لیبرال و قیمت‌گذاری آزاد سوخت، همزمان با کمبود عرضه با جهش چند صد درصدی قیمت سوخت روبرو هستند و این یعنی اگر پولدار نباشی حتی با وجود سوخت در اروپا با مشکل روبرو می‌شوی!
عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل جوان توجه شود. آن‌ها باید دیده شوند. اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، این اعتراضات تکرار خواهد شد.
دبیر شورای عالی جوانان با اشاره به اینکه موضوع ازدواج پیشران بسیاری از موضوعات اجتماعی است، گفت: ازدواج فقط یک مسئله نیست و چندین مسئله اجتماعی به آن گره خورده است.
شیخ غازی حنینه در روز پایانی کنفرانس نداء الاقصی در کربلا با بیان اینکه نمی توان در قبال مسئله فلسطین بی طرف بود،تأکید کرد: عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی فقط به فکر تاج و تخت خود هستند.
قتل مونا حیدری یکی از همین قتل‌هایی بود که خیلی هم سروصدا کرد و خیلی هم جنجال به پا کرد. مسئله این است که درباره چنین خبر‌هایی فقط به خود قتل ناموسی پرداخته شده و خبر داغ می‌شود، اما به ابعاد دیگر واقعه پرداخته نمی‌شود. ضمن اینکه سرانجام این پرونده‌ها هم عموما منجر به رضایت خانواده مقتول می‌شود، چون همان تفکرات مردسالارانه و ناموس‌پرستی که قتل به خاطر آن رخ داده، در خانواده مقتول هم وجود دارد و حتی به قاتل حق می‌دهند که باید آن فرد را برای حفظ آبرو می‌کشته است.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بدنه مردم توقع دارند امنیت اجتماعی ایجاد شود. آحاد مردم بحث خانواده را مطالبه می‌کنند و بسیاری از این نوع سبک پوششی که در اجتماع ما رخ می‌دهد نگرانند. مسئله فقط به شال و روسری ختم نمی‌شود و حتماً به برهنگی و بحث همجنس گرایی کشیده می‌شود.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ