حسن‌ صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، دلایل هزینه نکردن این باشگاه در زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی‌ها را فاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام آماده ارائه پیشنهاد ۲۱ میلیون پوندی برای مهدی طارمی است؛ چرا که هری کین در آستانه پیوستن به بایرن قرار گرفته است.
محمد بن سلمان از این پویایی سود می‌برد، زیرا وقتی شما یک دولت در امریکا دارید که یک سیاست خارجی خاورمیانه‌ای دارد که به طور منحصر به فرد بر عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل متمرکز شده این بدان معناست که محمد بن سلمان می‌تواند از هر کاری که انجام می‌دهد فرار کرده و مسئولیت آن را نپذیرد و با درخواست پاسخگویی مواجه نشود
گری لینه‌کر از هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام خواست هر طور شده راهی بایرن مونیخ شود چرا که به گفته او هدف فوتبال افتخارات تیمی است و نه رکوردهای فردی.
وزیر دفاع انگلیس از دلیل مخالفت رئیس جمهور آمریکا با نامزدی او برای دبیرکلی ناتو پرده برداشت.
باشگاه تاتنهام قصد دارد میزان اشتیاق بایرن مونیخ به هری کین را سنجیده و در صورت دریافت رقم مورد نظر این بازیکن را بفروشد.
هری ردنپ تاکید کرد که هری کین قطعا امسال در تاتنهام خواهد ماند چرا که نمی خواهد خانواده‌اش را به آلمان ببرد.
دیتمار هامان، ستاره سابق لیورپول و بایرن، به کای هاورتز توصیه کرد بعد از ترک چلسی به بوندس‌لیگا برگردد چرا که رئال مادرید یا آرسنال برای او گزینه‌های مناسبی نیست.
گری نویل می‌گوید وضعیت فعلی سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او شگفت‌انگیز است و نمی‌تواند درک کند که چرا انتقال این ستاره سنگالی به بایرن ناموفق بوده است.
بنابر شواهدی که وجود دارد بایدن و ترامپ هر دو از عهده‌ی کار بر می‌آیند. با این وجود، سن بایدن برای عموم مردم نگرانی‌های بیشتری به همراه دارد تا برای ترامپ. اگر چه کسی نمی‌تواند یقینا بفهمد که چرا این نگرانی وجود دارد، اما نمی‌شود این نگرانی را نادیده گرفت. در سیاست، ظاهر همان واقعیت یا بخش بسیار مهمی از آن است. آمادگی جسمانی و روانی مزیت‌های مهمی برای ریاست جمهوری هستند همانطور که قبل‌تر اخلاقی‌بودن هم جزء این مزیت‌ها بود.
درست است که فوتبال در هر لیگ اروپایی دشواری خاص خودش را دارد؛ ولی قاعدتا نمی‌توان دستاوردی را که علی دایی و علی کریمی در بایرن مونیخ داشتند، هم‌ردیف قهرمانی‌های دیگر گذاشت.
با توجه به نظرسنجی‌های اخیر، سوال اصلی این است که چرا مردم آمریکا و حتی هم‌حزبی‌های رئیس‌جمهور کنونی و پیشین این کشور، تمایلی به حضور مجدد آن‌ها در کاخ سفید ندارند؟
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
گل اول بایرن به دورتموند در شرایطی به نام کوبل، گلر این تیم ثبت شد که در ابتدا تصور بر اضافه شدن این گل به آمار مدافع فرانسوی بود.
انتظار می رفت سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ حداقل به عنوان یار تعویضی به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این که آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، پنالتی کانادا را زده ابراز تعجب کرده‌اند.
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه نکس استار گفت: "اگر او (ولادیمیر پوتین) قصدی (برای استفاده از سلاح هسته‌ای) ندارد، چرا در مورد آن مکرراً صحبت می‌کند؟
اقدام عربستان‌سعودی اثبات می‌کند که در زمینه سفر بایدن به عربستان حق با منتقدان بود و مشاوران کاخ سفید سخت در اشتباه بودند؛ موضوعی که از درک نادرست سیاستمداران آمریکا از خاورمیانه نشان دارد.
بایدن گمان می‌کند نیازمند یک جنگ سرد دیگر است با این وجود، سیاستگذاران باید پیش از متعهد ساختن ایالات متحده به ورود به درگیری‌ای چند دهه‌ای که متکی بر گذشته‌ای خیالی است دو بار فکر کنند.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، مدعی شد دلیلی مبنی بر جدایی از این باشگاه نمی بیند.
بایرن مونیخ در ابتدای پنجره تابستانی برای توافق با کای هاورتز وارد عمل شد و به همین آنها خواهان رفتن روبرت لواندوفسکی به چلسی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ