سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به تغییر نام مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان به «سپاهان کاپ» توضیحاتی را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو به دلیل مصدومیت در دقیقه 33 بازی با تاتنهام مجبور به ترک زمین شد.
یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ کابینت هایگلاس تابش مستقیم نور است. تابش نور مستقیم بر کابینت‌های سفید، سبب زرد شدن و کابینت‌ها رنگی، سبب رنگ پریدگی آن‌ها خواهد شد؛ بنابراین برای جلوگیری از تابش مستقیم نور کافیست در محیط آشپزخانه خود از پرده‌ها نازک استفاده نمایید تا هم از نور برای روشنایی محیط استفاده کنید و هم از زرد شدن و تغییر رنگ کابینت‌های گلاس رنگی خود جلوگیری کنید.
نام مهدی موش با گذشت زمان از تابلوی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران محو شد و این کوچه یا خیابان با نام مهدی خان شناحته می‌شد که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شهید فروزش تغییر پیدا کرد. در دوره قاجار بخش قابل ملاحظه‌ای از املاک مهدی موش در همین خیابان بود و به همین دلیل به این نقطه از تهران گذر مهدی موش می‌گفتند.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس / یافته خبرنگار تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! / دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
لوکا مودریچ احتمالا خودش هم نمی‌داند چه نقشی در تغییر عقیده مارسلو بروزوویچ برای رد پیشنهاد النصر داشته است. او حالا منتظر پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.
پس از آنکه سنان اوغان، سیاستمدار ملی‌گرای راست، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در دور اول انتخابات بیش از ٪۵ آرای انتخاباتی را از آن خود کرد به نظر می‌رسد اکنون این تغییر لحن بخشی از تلاش برای به دست آوردن آرای رأی‌دهندگان ملی‌گرا باشد.
دسته‌ای از سخت پوستان به نام لایس چوبی (شپشی که در چوب زندگی می‌کند) نوعی ایزوپود (خرخاکی) هستند که دارای اسکلت بیرونی سخت و زره‌دار و هفت جفت پا هستند. این ویروس به دلیل نحوه رشدی که در داخل بدن حیوان دارد آن‌ها را آبی رنگ می‌کند.
ممکن است دولت ایتالیا زمان بازی ناپولی با اودینزه را تغییر دهد تا هواداران ناپلی فرصت کافی برای جشن گرفتن داشته باشند.
یک خبرنگار عربستانی از انگیزه شرکت سرمایه گذاری قطر برای خرید تاتنهام به جای لیورپول خبر داد.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
با توجه به تداخل برنامه بازی‌های نمایندگان بسکتبال ایران در رقابت‌های غرب آسیا، سازمان لیگ برنامه بازی لیگ را دستخوش تغییرات کرد.
یوتو ناکایاما به دلیل مصدومیت از لیست نهایی ژاپن برای جام جهانی خط خورد.
حمیدرضا سجادی در مورد تغییر به وجود آمده در مدیریت استقلال و احتمال این تغییر برای پرسپولیس توضیح داد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش همگانی در کاهش هزینه های درمان پرداخت.
دلیل تغییر رفتار کی‌روش در دوره جدید از زبان نبی
باتوجه به تغییر محل جغرافیایی زندگی فغانی، اینکه در اول سال میلادی ۴۴سال و نه ماه سن خواهد داشت و تورنمنتی وجود ندارد که او تا به حال موفق به حضور در آن نشده باشد؛ به همین دلیل برای سال ۲۰۲۳ نام فغانی را در لیست قرار ندادیم
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
وزیر صمت گفت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، گزارش‌هایی از عملکردهای نادرست شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که در این راستا مدیرعامل این شرکت در مهرماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ