وزیر صمت گفت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، گزارش‌هایی از عملکردهای نادرست شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که در این راستا مدیرعامل این شرکت در مهرماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
رئیس سازمان سینمایی کشور و رئیس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی مجید زین‌العابدین را به سمت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.
منابع متعددی از تغییر جوادی خبر می‌دهند و پیگیری‌های «تابناک» از مقامات مختلف نیز منجر به تکذیب این خبر نشد. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، در آینده نزدیک خواهد بود؛ چرا که فارابی در ماه‌های آینده درگیر تولیداتش برای جشنواره فجر چهل و دوم خواهد شد و تغییرات در آن دشوار خواهد شد.
همکاری فراز کمالوند و رضا مهاجری در خیبر خرم آباد خاطرات جالبی را برای این دو چهره فوتبالی تجدید می کند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه اکترونیکی پرداخت کارت) برگزار و فرهاد فائز به عنوان سرپرست مدیریت این شرکت منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه اکترونیکی پرداخت کارت) برگزار و فرهاد فائز به عنوان سرپرست مدیریت این شرکت منصوب شد.
همزمان با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی، مدیرعامل باشگاه نیز تغییر کرد.
ترکیب جدید هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان مشخص شد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیات مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیئت مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
رادکیا می‌گوید نکونام قبل از استعفا پیام اصلاحات مدیریتی باشگاه فولاد را گرفته بود.
مدیرعامل نساجی چند روز دیگر از سفر برمی‌گردد و امور باشگاه را پیگیر خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با تغییر مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، سرپرست جدید این صندوق را معرفی کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال ایجاد ساختار مناسب در پرسپولیس بودیم.
حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان کنار رفت.
مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید از مهاجری به عنوان سرمربی تیم‌شان حمایت خواهد کرد.
طی حکمی از سوی شهردار تهران، محسن هرمزی که پیش از این به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت متروی تهران انجام وظیفه می‌کرد، به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب ‌شد.
طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
طی جلسه امروز هیات مدیره فرابورس ایران، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت برای دوره هشتم معرفی و از اعضای دوره هفتم هیات مدیره تجلیل شد.
عضو هیئت مدیره استقلال بار دیگر در تمرینات این تیم حاضر شد.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییراتی که در مدیریت استقلال صورت گرفت عجیب بود گفت: امیدوارم این اتفاق به سود استقلال تمام شود.
حمیدرضا سجادی در مورد تغییر به وجود آمده در مدیریت استقلال و احتمال این تغییر برای پرسپولیس توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ