یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ کابینت هایگلاس تابش مستقیم نور است. تابش نور مستقیم بر کابینت‌های سفید، سبب زرد شدن و کابینت‌ها رنگی، سبب رنگ پریدگی آن‌ها خواهد شد؛ بنابراین برای جلوگیری از تابش مستقیم نور کافیست در محیط آشپزخانه خود از پرده‌ها نازک استفاده نمایید تا هم از نور برای روشنایی محیط استفاده کنید و هم از زرد شدن و تغییر رنگ کابینت‌های گلاس رنگی خود جلوگیری کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
مشخص است که دخانیات بر ظاهر فرد مصرف‌ کننده نیز تأثیر می­‌گذارد؛ از زرد شدن دندان­‌ها و ایجاد پلاک‌های دندانی گرفته تا اثرگذاری بر کلاژن پوست و ایجاد پیری زودرس. افت عملکرد ریه و اختلالات تنفسی، فشارخون و افزایش خطر سکته قلبی و مغزی، کاهش توان باروری، انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، حنجره، دهان، مری، معده، کبد و ...آب مروارید، شکاف کام و لب در نوزادان مادران سیگاری، تضعیف سیستم ایمنی و ... از جمله بیماری‌ها و عوارض مصرف دخانیات هستند.
طبق تحقیقات iSeeCars در کل بازار سه ساله خودرو‌های دست دوم، یک وسیله نقلیه کارکرده با رنگ زرد دارای نرخ استهلاک ۱۳.۵ درصدی است که از بین همه رنگ‌ها بهترین است. پس از زرد، رنگ‌های بژ (۱۷.۸ درصد) و نارنجی (۱۸.۴) قرار دارند.
مهاجم پرسپولیس به دلیل خوشحالی جنجالی یک کارت زرد گرفت.
یک داور که در جریان مسابقه‌ای دچار مصدومیت شده بود، به خودش کارت زرد داد.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
دوربین‌ها مونوئرا مونترو، داور ال‌کلاسیکو، را در حال صحبت با ادر میلیتائو در مورد دلیل کارت زرد وینیسیوس شکار کردند.
دوربین‌ها مونوئرا مونترو، داور ال‌کلاسیکو، را در حال صحبت با ادر میلیتائو در مورد دلیل کارت زرد وینیسیوس شکار کردند.
سیاوش یزدانی در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول وقت‌های اضافی به دلیل خطا روی لئاندرو پریرا از زمین مسابقه اخراج شد.
تیم فوتبال مس کرمان امیدوار است کارت زردی که به دلیل تشخیص تمارض به کاظمیان داده شده بود، بخشیده شود.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
محمد نبی حسنوند تلف شدن یکی از گوزن‌های مرکز احیا و پرورش گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان را تایید کرد و افزود: دلیل تلف شدن این گوزن در دست بررسی است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در بازی امشب تیمش مقابل منچستریونایتد به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه با دریافت کارت زرد جریمه شد.
ریکاردو ساپینتو پس از دریافت کارت زرد در اواخر نیمه اول بازی با مس رفسنجان، چهار کارته شد و بازی با تراکتور را از دست داد.
استقلال شب گذشته در حالی موفق به پیروزی برابر صنعت نفت آبادان شد که ۳ مهره اصلی خودش را به دلیل دریافت کارت زرد، در بازی آینده در اختیار نخواهد داشت.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
پژوهشگران دانشگاه راکفلر در نیویورک دریافتند افرادی که سطوح بالاتری از اسید‌های خاص را روی پوست خود دارند ۱۰۰ برابر بیش‌تر برای پشه ماده Aedes aegypti نوعی از پشه مسئول انتشار بیماری‌هایی مانند دنگی، چیکونگونیا، تب زرد و زیکا جذاب‌تر هستند.
یاسین سلمانی به دلیل برخوردی در دقایق انتهایی نیمه اول دیدار برابر تراکتور مجبور شد جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد.
این کارت زرد عصبانیت و اعتراض شدید ریکاردو ساپنتو سرمربی استقلال و دیگر اعضای نیمکت این تیم را در پی داشت. به همین دلیل همرنگ به ساپینتو هم کارت زرد نشان داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ