معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار ۴ ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه در توئیتی نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی دست یافتند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین پرسپولیس پس از برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل پیگیری شد.
رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در کاخ ریاست جمهوری کنیا به صورت رسمی مورد استقبال آقای «ویلیام روتو» همتای کنیایی خود قرار خواهد گرفت و سپس دیدار خصوصی روسای جمهور و مذاکرات مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
دو مربی خارجی پرسپولیس امروز به دیدار مدیران باشگاه پرسپولیس رفتند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند و در دیداری که بیش از دو ساعت به طول انجامید شکست خورد.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
شاگردان سید مهدی رحمتی یک روز پیش از دیدار با گل‌گهر وارد سیرجان شدند.
رئیس‌جمهور پس از سفر فشرده دو روزه و دیدار با مقامات سوریه، ساعتی قبل با بدرقه بشار اسد در فرودگاه دمشق، عازم کشورمان شد.
روسای جمهور ایران و سوریه علاوه بر دیدار و مذاکراتی ۴ ساعته در روز اول سفر، امشب نیز به مدت یک ساعت در فرودگاه دمشق به شکل خصوصی گفتگو کردند.
یک هوادار لیونل مسی پس از انتظاری ده ساعته مقابل منزل ستاره پی اس جی سرانجام با او دیدار کرد.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور روز گذشته در نشستی ۴ساعته میزبان تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور بود.
رئیس کمیته ملی المپیک ایران که به درخواست کمیته بین‌المللی المپیک، راهی لوزان شده بود، روز گذشته به کشور بازگشت.
علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار تیم های ملوان و نفت مسجدسلیمان با تأخیر دو ساعته و در استادیوم سیروس قایقران انزلی برگزار می شود.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ۲۹ آذر گفت: تاریخ و ساعت شهرآورد تهران تغییر نکرده است.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر امروز جمعه ۴ آذر با بازی تیم‌های گروه‌های A و B ادامه پیدا می‌کند. تیم ملی کشورمان هم در همین راستا امروز با ولز دیدار می‌کند.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
پکن و واشنگتن امروز روایت هایی را درباره دیدار ۳ ساعته رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در اندونزی مطرح کردند.
پکن و واشنگتن امروز روایت هایی را درباره دیدار ۳ ساعته رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در اندونزی مطرح کردند.
پکن و واشنگتن امروز روایت هایی را درباره دیدار ۳ ساعته رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در اندونزی مطرح کردند.
دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال انگلیس در مراسم تشییع جنازه ملکه شرکت کرد و برای دیدن پیکر او در تابوت دوازده ساعت در صف منتظر ماند.
برادرمان آقای‌‎ ‎‌رضایی ظرف بیست دقیقه رفتند به تهران و شاید مثلاً نیم ساعت هم طول‌‎ ‎‌کشید تا جماران رسیدند. ده ـ پانزده دقیقه هم خدمت حضرت امام (ره)‌‎ ‎‌بودند، نیم ساعته برگشتند تا فرودگاه و بیست دقیقه ای هم برگشتند تا دزفول.‌‎ ‎‌حدوداً بعد از دو ساعت، آنچه را که ما می خواستیم انجام شود، صورت‌‎ ‎‌گرفت...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ