در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار وزیر کار عراق با معاون اول رئیس جمهور
معاون رئیس جمهور ترکیه که به دوحه رفته است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در کاخ‌السلام بغداد با عبداللطیف رشید رئیس‌جمهور عراق دیدار کرد.
دیدار وزیر کار قطر با معاون اول رئیس جمهور
دیدار معاون نخست وزیر روسیه با معاون اول رئیس جمهور
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار ۴ ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه در توئیتی نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی دست یافتند
اهواز - سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه جمعی از کابینه دولت سیزدهم به خوزستان مردم استان با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند.
معاون اول رئیس جمهور از دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور برای دیدار و گفتگو با یکدیگر خبر داد و گفت: ملک سلمان از رئیس جمهور دعوت بعمل آورده است که پاسخ مثبتی به این دعوت داده شده و انشالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیسی خبر داد.
دیدار فرستاده ویژه پادشاه عمان با معاون اول رئیس جمهور
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن و معاون وزیر امور خارجه روسیه در عمان دیدار و رایزنی کردند.
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
رئیس جمهوری در دیدار معاون نخست وزیر چین گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
دیدار معاون نخست وزیر چین با معاون اول رئیس جمهور
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست با تکذیب خبر دیدار سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره، گفت: سلاجقه در سفر به مصر با وزیر امور خارجه این کشور و برخی از همتایان محیط زیستی خود دیدار و گفتگو کرده است.
دیدار معاون اول رئیس جمهور با مراجع و علمای قم
قم- معاون اول رئیس جمهور با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.
دیدار های معاون اول رئیس جمهور در روز اول سفر به روسیه
دیدار های معاون اول رئیس جمهور در روز اول سفر خود به روسیه
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
معاون رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که پوتین در حاشیه نشست شانگهای در سمرقند ازبکستان با همتایان چینی، ترکیه‌ای و ایرانی خود دیدار خواهد کرد.
دیدار معاون اول رئیس جمهور با دستیار رئیس جمهور روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ