به‌دنبال پرواز به اصطلاح «بالون چینی» بر فراز آمریکا و سرنگون شدنش، واشنگتن مدعی شد که پس از آن، چندین «شیء ناشناس پرنده» در آسمان این کشور رویت شده است؛ توجیهی تکراری برای هدفی تکراری!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گئورگی گولسیانی به این سادگی‌ها جایگاه خود در ترکیب اصلی را به کسی نخواهد داد.
دانشمند آلمانی، کارل فردیش گاوس، یکی از بسیار دانشمندان قرن نوزدهم بود که باور داشت حیات هوشمند در ماه وجود دارد و ریاضی زبان مشترک بین انسان‌ها و آدم فضایی‌ها است. او عقاید زیادی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد نصب ۱۰۰ آینه روی ساختمانی بود که هر کدام‌شان ۱۶ فوت باشند و نور خورشید را بازتاب دهند و از طریق ارسال نور به فضا پیام بفرستند
وزارت دفاع تایوان مدعی شد که دو ناوچه متعلق به روسیه را در ساحل شرقی این جزیره رویت کرده است.
اخبار حکایت از حضور فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در فرانسه دارند ولی هدف او مذاکره برای خرید کیلیان امباپه نیست.
رضا اسدی و حسین کنعانی با بازگشت به ایران، حالا باید سرنوشت باشگاهی خود را مشخص کنند.
تیم‌های لیگ ستارگان قطر خود را آماده سفر به کشورهای مختلف اروپایی می‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال جدی تر از هر وقت دیگری به کار خود ادامه میدهد.
کوین یامگا در تمرین دیروز استقلال رویت نشد و به نظر می رسد امروز در بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی شانس بازی نداشته باشد.
دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف با صدور بیانیه ای فردا (جمعه اول اردیبهشت) را مکمل ماه مبارک رمضان 1444 ه ق و 1402 ه ش اعلام کرد.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
مدیرکل محیط زیست استان سمنان اظهار کرد: یکی از دوستداران محیط‌زیست در دیباج توانسته از دو قلاده پلنگ در دیباج تصویربرداری کند.
دینکا آلین مربی گلرهای رومانیایی تراکتور، به عنوان مربی دروازه‌بان‌های موقت تیم‌ملی انتخاب شده است.
دروازه‌بانان فولاد با استفاده از عینک تمرکز تمرین امروز را انجام دادند تا بتوانند با آمادگی بیشتر برای ادامه مسابقات حاضر شوند.
دولت ترکیه اعلام کرد رویت نورهای خاص در آسمان این کشور پیش از زلزله روز گذشته، ارتباطی با زلزله نداشته است.
نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.
بنا به ادعاهای رسانه های مولداوی،این کشور به دلیل حضور یک پهپاد روسی حریم هوایی خود را برای ساعاتی بست.
به رغم شواهد موجود، برخی افراد هنوز فکر می‌کنند که دایره‌های روی مزارع ساخته‌ی موجودات بیگانه‌ای است که آن‌ها را با بشقاب پرنده ایجاد کرده‌اند.
کوپال ناظمی بعد از قضاوت دشوار در بازی استقلال و تراکتور در کلاس دانش‌افزایی داوران شرکت کرد.
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست از تحقیق رژیم صهیونیستی پیرامون رویت خودروهای زرهی ساخت این رژیم در اوکراین خبر داد.
جلال علی‌محمدی پس از پشت سر گذاشتن محرومیت بار دیگر شرایط تمرین و بازی را برای تیم محبوبش به دست آورده است.
یحیی گل‌محمدی بدون کلاه کپ در کنار خط تیمش را هدایت کرد.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حریق در یک ساختمان متروکه در پارک ارم گفت: در حال حاضر حریق اطفا شده و خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت.
اصفهان- مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برغم افزایش رویت مارها در شهر اصفهان اما طی سال‌های اخیر و تا این لحظه هیچ گونه مارگزیدگی گزارش نشده است.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ