دوربین امیرحسین خیرخواه همواره صحنه‌های خاصی را از حواشی مسابقات ورزشی شکار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیما میرزازاد پیش‌بینی دقیقی از نتیجه بازی مقابل ذوب آهن اصفهان داشت‌.
خواب آخر هفته کم خوابی را جبران نمی‌کند
پلیس راه راهور فراجا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که بیشتر تصادفات هم به این دلیل اتفاق می‌افتد.
خواب بر بسیاری از جنبه‌ها سلامت از میزان هورمون‌ها و سوخت‌وساز تا سلامت روانی و حافظه اثر می‌گذارد. اما پژوهشگران دانشکده پزشکی هاروارد که این بررسی را انجام داده‌اند می‌گویند بیش از همه «افزایش طول عمر بالقوه افراد فقط با بهبود ساده کیفیت خواب» شگفت‌زده هستند.
این پژوهشگران می‌گویند در افرادی که ساعات کافی خواب شبانه دارند، اما هنوز پس از بیدار شدن احساس آرمیدگی ندارند، شماری از موارد ممکن است مطرح باشد، از جمله به خواب رفتن با اشتغال ذهنی، به خواب رفتن در شرایط نه چندان مطلوب یا دچار بودن به قطع تنفس حین خواب- یک اختلال خواب که باعث می‌شود شخصی در طول خواب به طور متناوب تنفسش قطع شود.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
آزادی خواه گفت: بهتر است اعلام شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط دولتی نیز از خودروسازان داخلی یا نمایندگی‌های خودرو سازی، خودرو دریافت کرده‌اند یا خیر؟ و از سوی دیگر مردم بداند توسط نهاد‌های دولتی نیز خودرو خارج از نوبت تحویل گرفته شده است یا خیر؟
خواب طولانی هنگام ظهر ممنوع
گارولت، محقق ارشد این تحقیق گفت: نتایج تحقیق قبلی ما که در یک جمعیت مطالعه بزرگ بریتانیانی انجام دادیم نشان داد که خواب نیمروزی با افزایش خطر چاقی مرتبط است، بنابراین می‌خواستیم مشخص کنیم که آیا این مورد در کشوری که استراحت‌ها از نظر فرهنگی بیشتر تعبیه شده (در این تحقیق، اسپانی) همچنین ارتباط طولانی مدت استراحت با سلامت متابولیک صادق است یا خیر.
روز‌های بهاری با آنکه روز‌های با طراوت و شادابی است، اما در کنار آن به دلیل تغییرات آب و هوایی و دگرگونی در حالات جسمی و روحی، همراه با خواب آلودگی است.
رئال با پیروزی پر گل 6-0 برابر وایادولید روحیه مضاعفی گرفت و با توپ پر به ال‌کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری رسید.
مطالعه‌ای که به‌تازگی در نشریه «مرز‌ها در روانشناسی» (Frontiers in Psychiatry) منتشر شد، نشان داد که خواب شبانه کامل راهی موثر برای جلوگیری از بروز بیماری است.
بر اساس مطالعات جدیدی که در نشست علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا همراه با کنگره جهانی قلب‌وعروق ارائه شده است، خواب خوب می‌تواند در افزایش طول عمر نقش اساسی داشته باشد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که داشتن خواب خوب شبانه ممکن است مزایای طولانی مدت داشته باشد؛ حتی طول عمر را افزایش می‌دهد.
مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند. نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگنا‌ها تلاش کنند.
تیم ملی فوتبال ایران که باید کمتر از یک سال دیگر رویداد مهمی چون جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذارد در خواب زمستانی قرار دارد که ممکن است دیر بیدار شدن برایش تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.
زنان مسنی که به برنامه خواب و بیداری مشخصی پایبند نیستند، ممکن است بیشتر دچار احساس افسردگی و اضطراب باشند.
تیمارگر پیروز با انتشار فیلمی خوابیدن پیروز در هوای سرد زمستانی تهران را منتشر کرد.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
محققان سه عامل را شناسایی کردند که به طورمستقل موجب بهبود وضعیت فرد در زمان بیدار شدن می‌شود: یک صبحانه پیچیده سنگین کربوهیدرات، ورزش بیشتر و کمی دیر بیدارشدن پس از حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب.
یک سایت کروات گزارش عجیبی را درباره تقابل کرواسی با تیم ملی آرژانتین منتشر کرده است. خواب شومی که آرژانتینی‌ها برای کرواسی دیده‌اند!
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: اینکه آزمون سراسری دو نوبت شده نه دومرحله‌ای؛ دو نوبته شده است و به هر دلیلی اگر داوطلب آزمون را خراب کند، این فرصت کمک می‌کند تا استرس دانش‌آموز پایین بیاید.
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خواستار بررسی خارج از نوبت طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم علیه منافع و امنیت ملی کشور، شدند.
مدافع آبی ها درباره وضعیت خودش نیز گفت: متأسفانه شرایط من خوب نیست. در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است. امیدوارم شرایط خوب شود و هر زمان نوبت من شود، بازی می کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ