یک سایت کروات گزارش عجیبی را درباره تقابل کرواسی با تیم ملی آرژانتین منتشر کرده است. خواب شومی که آرژانتینی‌ها برای کرواسی دیده‌اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیما میرزازاد پیش‌بینی دقیقی از نتیجه بازی مقابل ذوب آهن اصفهان داشت‌.
خواب آخر هفته کم خوابی را جبران نمی‌کند
پلیس راه راهور فراجا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که بیشتر تصادفات هم به این دلیل اتفاق می‌افتد.
خواب بر بسیاری از جنبه‌ها سلامت از میزان هورمون‌ها و سوخت‌وساز تا سلامت روانی و حافظه اثر می‌گذارد. اما پژوهشگران دانشکده پزشکی هاروارد که این بررسی را انجام داده‌اند می‌گویند بیش از همه «افزایش طول عمر بالقوه افراد فقط با بهبود ساده کیفیت خواب» شگفت‌زده هستند.
این پژوهشگران می‌گویند در افرادی که ساعات کافی خواب شبانه دارند، اما هنوز پس از بیدار شدن احساس آرمیدگی ندارند، شماری از موارد ممکن است مطرح باشد، از جمله به خواب رفتن با اشتغال ذهنی، به خواب رفتن در شرایط نه چندان مطلوب یا دچار بودن به قطع تنفس حین خواب- یک اختلال خواب که باعث می‌شود شخصی در طول خواب به طور متناوب تنفسش قطع شود.
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
خواب طولانی هنگام ظهر ممنوع
گارولت، محقق ارشد این تحقیق گفت: نتایج تحقیق قبلی ما که در یک جمعیت مطالعه بزرگ بریتانیانی انجام دادیم نشان داد که خواب نیمروزی با افزایش خطر چاقی مرتبط است، بنابراین می‌خواستیم مشخص کنیم که آیا این مورد در کشوری که استراحت‌ها از نظر فرهنگی بیشتر تعبیه شده (در این تحقیق، اسپانی) همچنین ارتباط طولانی مدت استراحت با سلامت متابولیک صادق است یا خیر.
روز‌های بهاری با آنکه روز‌های با طراوت و شادابی است، اما در کنار آن به دلیل تغییرات آب و هوایی و دگرگونی در حالات جسمی و روحی، همراه با خواب آلودگی است.
رئال با پیروزی پر گل 6-0 برابر وایادولید روحیه مضاعفی گرفت و با توپ پر به ال‌کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری رسید.
مطالعه‌ای که به‌تازگی در نشریه «مرز‌ها در روانشناسی» (Frontiers in Psychiatry) منتشر شد، نشان داد که خواب شبانه کامل راهی موثر برای جلوگیری از بروز بیماری است.
بر اساس مطالعات جدیدی که در نشست علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا همراه با کنگره جهانی قلب‌وعروق ارائه شده است، خواب خوب می‌تواند در افزایش طول عمر نقش اساسی داشته باشد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که داشتن خواب خوب شبانه ممکن است مزایای طولانی مدت داشته باشد؛ حتی طول عمر را افزایش می‌دهد.
تیم ملی فوتبال ایران که باید کمتر از یک سال دیگر رویداد مهمی چون جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذارد در خواب زمستانی قرار دارد که ممکن است دیر بیدار شدن برایش تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
زنان مسنی که به برنامه خواب و بیداری مشخصی پایبند نیستند، ممکن است بیشتر دچار احساس افسردگی و اضطراب باشند.
تیمارگر پیروز با انتشار فیلمی خوابیدن پیروز در هوای سرد زمستانی تهران را منتشر کرد.
محققان سه عامل را شناسایی کردند که به طورمستقل موجب بهبود وضعیت فرد در زمان بیدار شدن می‌شود: یک صبحانه پیچیده سنگین کربوهیدرات، ورزش بیشتر و کمی دیر بیدارشدن پس از حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب.
پروفسور جوآنا ال. کلی، یکی از پژوهشگران دانشگاه ایالتی واشنگتن گفت: «بسیاری از ما کاملا مجذوب این موضوع هستیم که چگونه خرس‌ها می‌توانند در طول سال وزن زیادی به دست آورند و سپس به خواب زمستانی رفته و در این دوره از همه انرژی‌ای که ذخیره کرده‌اند استفاده کنند بدون اینکه افزایش و کاهش وزن چشمگیر پس از بیدار شدن از خواب در بهار پیامد منفی برایشان داشته باشد.»
ملی‌پوشان تیم‌های والیبال نشسته مردان و بانوان ایران در غیاب مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک به ایران بازگشتند.
حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بار دیگر فرصت نمایش را به مهدی ترابی وینگر پرسپولیس داد و این بازیکن در دیدار مقابل اروگوئه عملکرد قابل توجهی داشت.
وزیر اطلاعات نوشت: سربازان گمنام امام زمان قویاً اطمینان می‌دهند که با هوشمندی و هوشیاری همه‌جانبه، مترصد نقشه و بازی‌سازی‌های ابلهانه‌ی دشمنان خبیث و خنثی‌سازی و مهار توطئه‌های شوم آنان خواهد بود؛ و اجمالاً به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه رکود کامل بر بازار حاکم شده است، گفت: هنوز وضعیت عرضه خودرو تعریف چندانی ندارد و به دلیل همین مساله شاهد افزایش غیرواقعی قیمت ها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ