رئال با پیروزی پر گل 6-0 برابر وایادولید روحیه مضاعفی گرفت و با توپ پر به ال‌کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواب بر بسیاری از جنبه‌ها سلامت از میزان هورمون‌ها و سوخت‌وساز تا سلامت روانی و حافظه اثر می‌گذارد. اما پژوهشگران دانشکده پزشکی هاروارد که این بررسی را انجام داده‌اند می‌گویند بیش از همه «افزایش طول عمر بالقوه افراد فقط با بهبود ساده کیفیت خواب» شگفت‌زده هستند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، که همراه این تیم در آمریکا به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرده است.
پیشتر یک مطالعه نشان داده بود که ۲۰ دقیقه خیس کردن پاها تأثیر مثبتی بر مشکل دیر به خواب رفتن و همچنین افزایش کل مدت خواب دارد.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
صبح روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت وقتی ساکنان بن‌بست لاله از خواب بیدار می‌شوند و برای رفتن سر کارشان سراغ خودروی خود می‌روند انگار آب سردی روی سرشان ریخته می‌شود. کوچه پر از شیشه‌های خرد شده است و مردمی بهت زده که دست روی دست گذاشته و مات و مبهوت به خسارت صبحگاهی شان چشم می‌دوزند.
خوان لاپورتا دیروز در بیرون دفترش در باشگاه بارسلونا با درخواست عجیب یک هوادار روبه‌رو شد.
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ضرورت درمان مبتلایان اختلال استرسی پس از سانحه گفت: این افراد همیشه در حالت آماده باش به سر می‌برند، گویی منتظر خطر هستند و نمی‌توانند احساس آرامش کنند، مدام مضطرب هستند و به سختی به خواب فرو می‌روند و به طور کلی بی‌قرار و ناآرام هستند.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می‌برد.
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می برد.
استرس اثرات مختلفی روی جسم و روح شما دارد و کیفیت خواب، رژیم غذایی و حالت کلی روحی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
ستون فقرات هنگام خوابیدن روی شکم، منحنی طبیعی خود را از دست می‌دهد. عضلات پشت کمر تحت تاثیر قرار می‌گیرند و صبح با کمردرد از خواب بیدار می‌شوید.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
تیم ملی فوتبال ایران که باید کمتر از یک سال دیگر رویداد مهمی چون جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذارد در خواب زمستانی قرار دارد که ممکن است دیر بیدار شدن برایش تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.
خرید مسکن در خواب زمستانی به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله شهر زیبا از متری ۳۲ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان است.
اکثر مردم عادت دارند، به محض این‌که صبح از خواب بیدار می‌شوند، با روشن کردن تلفن همراه خود به شبکه‌های اجتماعی سر بزنند تا بدانند که دنیا در جریان خواب آن‌ها از مدار خارج شده یا خیر! نکتۀ منفی این امر این است که صبح زود مغز و ذهن شما مورد حملۀ انواع اخبار منفی، تبلیغات و پیام‌های آزاردهنده قرار می‌گیرد که می‌تواند کل روز شما را تحت تأثیر قرار دهد.
تحت کنترل نگه داشتن استرس کلید سلامتی و تندرستی شما است. اگر پیش‌تر چندین راه عالی را برای کاهش استرس می‌دانستید از جمله ورزش، مدیتیشن و خواب خوب شبانه اکنون متخصصان می‌گویند یک راه خاص وجود دارد که ممکن است بتوانید با ایجاد یک تغییر جزئی در زندگی روزانه‌تان آرامش خود را حفظ کنید: رژیم غذایی.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
با توجه به سرد شدن هوا، گشت‌های فوریت های خدمات اجتماعی حامی شهر برای اسکان دادن به کارتن خواب ها و بی سرپناهان، در آماده باش به سر می برند.
حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بار دیگر فرصت نمایش را به مهدی ترابی وینگر پرسپولیس داد و این بازیکن در دیدار مقابل اروگوئه عملکرد قابل توجهی داشت.
انتخابات صبح امروز فدراسیون فوتبال در حالی لغو شد که نمایندگان AFC در خواب به سر می‌برند!
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در خواب پیدا کردن زمین چمن تمرین مناسب برای فصل جاری لیگ برتر هستند.
امیر در تحقیقات به قتل خواهرش گفت: خواهرم مجرد بود و دلش می‌خواست که با دوستانش بیرون برود، اما من با این موضوع مشکل داشتم. سر همین موضوع دعوایمان شد. وقتی برای استراحت به اتاقش رفت دقایقی بعد وارد اتاق او شدم و در حالی که خواب بود با روسری خفه‌اش کردم.
نماینده و عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ششم درباره افرادی که خودشان را انقلابی می نامند و اکنون دولت را در اختیار دارند، گفت: آقایان انقلابی مگر قرار است علیه مردم فقیر کشور انقلاب کنید که دست بردار نیستید؟! ما یکبار انقلاب کردیم و آن هم علیه شاه بود! آقایان از خواب بیدار شوید انقلاب تمام شد! در جمهوری اسلامی قرار است علیه کی انقلاب کنید؟! به ما بگویید که ما هم پشت سر شما علیه همان شخصی که شما می‌گویید انقلاب کنیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ