اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای بهداشت خواب این است که یک برنامه روتین قبل از خواب و یک ساعتِ خواب ثابت تعیین کنید و به آن پایبند باشید. رفتن به رختخواب و بیدار شدن در یک ساعت معین، حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، می‌تواند به تنظیم ساعت داخلی بدن و بهبود کیفیت خواب کمک کند.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، قصد دارد آنسو فاتی را با ژوائو فلیکس معاوضه کند.
حامد پاکدل در تمرین آخر پیکان قبل از دیدار با نساجی آمادگی جسمانی خوب خود را به نمایش گذاشت.
ثبت ملی بافت تاریخی شیراز، تایید طرح طبیعتگردی آشوراده، تعطیلی موزه‌ها در آخر هفته، انتخاب ۸ روستای کاندید بهترین روستاهای گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از پایان بازی برابر سویا در پارکینگ ورزشگاه به سراغ داور بازی رفت و الفاظ توهین‌آمیزی را خطاب به او استفاده کرد.
رییس کمیته داوران بار دیگر تاکید کرده که در سه هفته پایانی مسابقات داوری‌های لیگ برتر خوب بوده است.
کلید مهار ولع پرخوری در اواخر شب با زندگی سالم و عادات غذایی خوب در طول روز شروع می‌شود. با تغییراتی در وعده غذایی خود خواهید دید که در نیمه شب هوس غذایی کم تری را تجربه می‌کنید.
رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.
گئورگی گولسیانی در مورد تماشاگرانی که از لیزر استفاده می‌کردند در اینستاگرام خود جملات جالبی را نوشت و خطاب به آنها گفت: خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان دست من نیست!
مدافع ملوان تا وقتی که پایش را ام آر آی کند خواب نداشته . در عین حال ترس از پارگی رباط صلیبی و درد شدید باعث شده که او خودش را سرزنش کند.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
سجاد شهباززاده در روز آخر تمرینی استقلال در سال 1401 توانست عملکرد خوبی داشته باشد.
سرمربی استقلال گفت که موقعیت هایی برای گلزنی در بازی با مس داشتیم ولی در لحظات آخر خوب تصمیم نگرفتیم.
سرمربی تیم منچستریونایتد معتقد است که تیمش برای تداوم روند خوب خود نیاز به تقویت دارد.
کریم بنزما به پیام انتقادی مدیر برنامه هایش پاسخی داد که کسی جز دیدیه دشان را هدف قرار نداده بود.
ستاره پرسپولیس با وجود نمایش خوب در دربی، در ارسال پاس‌های آخر بی دقت بود.
پرسپولیس که دربی را خوب آغاز کرده بود، با اصرار بر رفتن به کناره ها گل مساوی را در دقایق آخر زد تا بازی بزرگ نیم فصل را به استقلال نبازد.
ساپینتو می گوید که شاگردانش آنطور که اون انتطار داشته، در زمین جنگنده ظاهر نشده اند.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، پس از برتری 6-3 برابر منچستریونایتد، مدعی شد این تیم خیلی خوب بازی کرده است.
میدان اعدام از زمان سلطنت ناصرالدین شاه بنا شد. زمانی که تهران به‌واسطه گسترش جمعیت نیاز به توسعه پیدا کرده بود، حصار صفوی را که در همان حوالی بود خراب کردند و در محل تقاطع خیابان مولوی و خیابان دروازه غار، میدان وسیعی درست شد که بساط اعدام را در آن برپا می‌کردند.
بررسی‌های متعدد نشان داده، خواب خوب شبانه منبع شادی و قدرت بهتر است. پس بهتر است برای خواب خوب در شب خواب‌های طولانی در نیمه روز ترک شود و نکته آخر اینکه چیزی به نام جبران کمبود خواب در طول روز‌های هفته با خواب آخر هفته وجود ندارد.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ