رئیس کل دا گستری استان تهران از ترخیص داروهای مرتبط با بیماری کرونا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) با ورود دستگاه قضایی خبرداد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از تخلیه و ترخیص بیش از ۱۸ هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.
رئیس کل گمرک گفت از ۱۶۲۱ دستگاه خودروی موجود در گمرک ۶۹۳ دستگاه خودرو ترخیص شده اند.
سازمان دامپزشکی کشور با تشریح جزییات ترخیص ۱۲۰ تن گوشت برزیلی، اعلام کرد: این محموله شامل چهار کانتینر گوشت منجمد گوساله از مبدا کشور برزیل بود.
گمرک ایران ترخیص ۱۰۰ درصدی کالاهای اساسی بخش غیردولتی و ترخیص ۱۰ درصد از کالاهای اساسی باقی مانده از قبل در گمرکات را ابلاغ کرد.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه طرح ترخیص خودروها و موتورسیلکت های رسوبی در استان اجرا شده است، گفت: تعداد بسیاری وسیله نقلیه هم اکنون در پارکینگ راهور وجود دارد.
امکان ترخیص کالاهای اساسی بخش غیردولتی به صورت ۱۰۰ درصدی از امروز در گمرکات کشور فراهم شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: محموله ۲۰۰ تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک با دستور ویژه قضایی ترخیص شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسریع و تسهیل فرآیند ترخیص کالای‌های تعاونی‌ها در همکاری مشترک با گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
ترخیص و صادرات کالا بدون کارت بازرگانی (دارندگان کارت بازرگانی که چه کارت بازرگانی آنها منقضی، تعلیق یا ابطال می شود) مجاز شد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
رایج ترین داروهای تجویزی که افراد به آن حساسیت دارند پنی سیلین است اما آلرژی واقعی دارویی امری نادر است. هیچ راهی برای کسی اطمینان از حساسیت به یک دارو پیش از مصرف آن وجود ندارد. اگر پس از پس از آغاز مصرف یک داروی جدید علائم یا واکنشی را مشاهده کردید فورا به پزشک خود اطلاع دهید.
گمرک و سازمان غذا و دارو برای تسهیل در تشریفات گمرکی دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی راهکارها را در تفاهم‌نامه مشترک بررسی کردند تا ترخیص محصولات سلامت محور از گمرک آسان‌تر شود.
گردهمایی فرزندان مستقل شده سازمان بهزیستی در سراسر کشور برای نخستین‌بار در ماه مبارک رمضان به صورت هماهنگ در ۷۵ شهرستان کشور برگزار شد.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
گمرک در نامه ای کد تعرفه های اعلام شده برای ترخیص درصدی مواد اولیه واحدهای تولیدی تا سقف ۹۰ درصد بدون مطالبه کد رهگیری بانک تا پایان آبان ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
دادستان تهران گفت: دو محموله داروی خاص از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با دستور دادستان تهران ترخیص شد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستور لازم برای تسریع در خروج ۶۹۲ هزار تن نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی از انبارهای بندر امام خمینی (ره) صادر و مقدمات ترخیص آنها فراهم شد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستور لازم برای تسریع در خروج ۶۹۲ هزار تن نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی از انبارهای بندر امام خمینی (ره) صادر و مقدمات ترخیص آنها فراهم شد.
طبق مصوبه مجلس، ترخیص و صدور گواهی پایان تعهد پزشکان طرحی که مدت تعهد سه برابری آنان به پایان نرسیده منوط به تعیین جایگزین از جانب وزارت بهداشت خواهد بود.
عضو اتحادیه صنف کامیونداران کشور از دو دلیل طولانی شدن ترخیص کامیون های وارداتی از گمرک خبر داد.
بیماری روماتیسم کودکان اگر به موقع تشخیص داده شود بهبود می‌یابد بر همین اساس کودکان باید در صورت بروز عوارض به پزشکان مراجعه کرده و دارو‌های تجویز شده را مورد استفاده قرار دهند.
وزیر رفاه گفت:باتوجه به کمبود و نیاز به داروهای آنتی‌بیوتیک، تولید این داروها نسبت به سال گذشته ۸ برابر شد. ۳۲ تن مواد اولیه ساخت دارو از گمرک در حال ترخیص است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: تا آخر هفته با همکاری سازمان راهداری ترخیص نهاده‌های دامی از بنادر به ۳۰ هزار تن میرسد.
بیمارانی که جراحی چاقی انجام می‌دهند، دو الی سه ساعت پس از بیهوشی باید شروع به راه‌رفتن کنند. قبل از جراحی و حداقل یک هفته تا یک ماه پس از آن جوراب‌های ضد آمبولی به صورت دائم به پا داشته باشند. دارو‌های ضد لخته نیز در هنگام بستری و پس از ترخیص برای آن‌ها تجویز می‌شود؛ بنابراین میزان آمبولی یک در هزار است. ممکن است از هر هزار نفر که این جراحی را انجام می‌دهند، یک نفر دچار آمبولی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ