ترخیص و صادرات کالا بدون کارت بازرگانی (دارندگان کارت بازرگانی که چه کارت بازرگانی آنها منقضی، تعلیق یا ابطال می شود) مجاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از تخلیه و ترخیص بیش از ۱۸ هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.
گمرک ایران ترخیص ۱۰۰ درصدی کالاهای اساسی بخش غیردولتی و ترخیص ۱۰ درصد از کالاهای اساسی باقی مانده از قبل در گمرکات را ابلاغ کرد.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه طرح ترخیص خودروها و موتورسیلکت های رسوبی در استان اجرا شده است، گفت: تعداد بسیاری وسیله نقلیه هم اکنون در پارکینگ راهور وجود دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: محموله ۲۰۰ تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک با دستور ویژه قضایی ترخیص شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسریع و تسهیل فرآیند ترخیص کالای‌های تعاونی‌ها در همکاری مشترک با گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
رئیس دستگاه قضا دستورات مصداقی برای اتخاذ تدابیر عاجل جهت خروج کالاهای ترخیص نشده از بنادر، گمرکات و انبارهای اموال تملیکی را تشریح کرد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
رئیس قوه قضائیه دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه را ابلاغ کرد.
گمرک و سازمان غذا و دارو برای تسهیل در تشریفات گمرکی دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی راهکارها را در تفاهم‌نامه مشترک بررسی کردند تا ترخیص محصولات سلامت محور از گمرک آسان‌تر شود.
اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو كشور، ترخیص شد و قرار است تا پایان سال جاری در راستای تنظیم بازار خودرو و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان 100 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی گروه سایپا وارد شود.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس کل گمرک با بیان اینکه ۷۰ درصد اظهارنامه شرکت های دانش بنیان از مسیر سبز گمرکی ترخیص می‌شود، گفت: این شرکتها امسال ۳۷ میلیون دلار صادرات و ۳۰۸ میلیون دلار واردات داشته اند.
پیروز از بیمارستان ترخیص و به پردیسان منتقل شد
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پس از بررسی‌های انجام شده پیروز به پردیسان منتقل شده است.
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست از انجام سونوگرافی و چکاب کامل پیروز در بیمارستان و انتقال آن به پردیسان خبر داد.
طبق مصوبه مجلس، ترخیص و صدور گواهی پایان تعهد پزشکان طرحی که مدت تعهد سه برابری آنان به پایان نرسیده منوط به تعیین جایگزین از جانب وزارت بهداشت خواهد بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهاردهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن بیان ایراد قانونی به مصوبه دولت درباره «مجوز ورود و ترخیص آمبولانس‌های اهدایی» اعلام کرد که این کار بدون پرداخت سود بازرگانی مغایر قانون است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
۴ سال از ممنوعیت واردات خودرو می‌گذرد و از ۱۲ هزار خودرویی که به دلایل قانونی اجازه ترخیص نداشتند، ۲ هزار خودرو همچنان در بنادر مانده‌اند که ترخیص آنها نیاز به تدبیر دولت و قوه قضاییه دارد.
معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کاهش یافتن زمان ترخیص تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ