گمرک در نامه ای کد تعرفه های اعلام شده برای ترخیص درصدی مواد اولیه واحدهای تولیدی تا سقف ۹۰ درصد بدون مطالبه کد رهگیری بانک تا پایان آبان ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در یک‌سال گذشته برای تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالای مورد نیاز با رفع موانع از بنادر استان ترخیص و وارد چرخه مصرف شد.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، زهک و هامون در شمال استان بیشترین درگیری را با طوفان‌های گرد و غباری داشته‌اند؛ به گونه‌ای که از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط مرکز عملیات اضطراری استان سیستان و بلوچستان تاکنون در این استان شاهد ۱۸۳۸ مورد مراجعه به مراکز درمانی، ۸۸ مورد بستری و ۱۷۴۹ مورد درمان و ترخیص بوده‌ایم.
علامت اصلی هالیتوز یعنی بوی بد دهان زمانی یک عامل منفی در نظر گرفته می شود که فراتر از حد قابل قبول اجتماعی باشد. این بو می تواند در ساعات صبح یا بعد از استعمال سیگار، نوشیدن قهوه و مصرف برخی مواد غذایی مانند سیر بدتر شود.
برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران با اصرار نمایندگان بر مصوبه خود، برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
گمرک و سازمان غذا و دارو برای تسهیل در تشریفات گمرکی دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی راهکارها را در تفاهم‌نامه مشترک بررسی کردند تا ترخیص محصولات سلامت محور از گمرک آسان‌تر شود.
محققان یک عنکبوت جهنده (Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک گونه‌ی معمولی است که برای تشخیص طعمه بسیار به گیرنده‌های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود متکی است. هنگامی که این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
در جلسه علنی امروز مجلس، برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران اصلاح و برخی هم برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبات قبلی خود درباره مواد ۲، ۳ و ۴ طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها، این طرح جهت رفع اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.
آگوست سال میلادی گذشته (مردادماه) که حدودا می‌شود ۶ ماه پیش، اتوبوس خانواده شیکت به بندرعباس رسید تا از گمرک ترخیص شود. بعد از ناهار اتوبوس خود را که حالا خانه آن‌ها هم هست، تحویل می‌گیرند و برای شروع بنزین می‌زنند؛ ۲۰۰ لیتر بنزین فقط با ۵ دلار. آن‌ها در صفحه اینستاگرام خود از لحظه بنزین زدن فیلم گرفته‌اند و می‌گویند: «قسمت مورد علاقه ما از سفر! بنزین اینجا خیلی ارزان است.»
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی ادویه محلی بود، گفت:، اما در بررسی بیشتر به وسیله کیت‌های تشخیص سریع، مشخص شد که مقدار شش کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که با ادویه محلی مخلوط شده بود در این بسته‌ها قرار دارد.
به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه اجزای خاص رژیم غذایی سالم را مصرف میوه ها و سبزیجات، غلات کامل، فیبر، لبنیات کم چرب و برخی غذاهای غنی از پروتئین، مانند آجیل، ماهی، و محصولات سویا دانست و گفت: مصرف مکمل ها شامل کلسیم ،منیزیم و انواع ویتامین ها به صورت معمول توصیه نمی شود مگر در موارد کمبود این مواد که پزشک تشخیص می دهد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رؤسای قوای مجریه و قضائیه به بررسی آئین نامه نظارت مجمع پرداختند و مواد ۶، ۷، ۸ و تبصره‌های آن را تصویب کردند.
با موافقت نمایندگان مجلس، برخی از مواد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برای بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
وزیر رفاه گفت:باتوجه به کمبود و نیاز به داروهای آنتی‌بیوتیک، تولید این داروها نسبت به سال گذشته ۸ برابر شد. ۳۲ تن مواد اولیه ساخت دارو از گمرک در حال ترخیص است.
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مصوبه اصلاحی مجلس درباره شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: مغایرت‌های ابلاغ شده به مجلس در مواد یک تا ۴ مصوبه قبلی، در مصوبه اصلاحی جدید همچنان به قوت خود باقی است.
وزیر اقتصاد گفت: ما به دنبال مسیر تخصصی هستیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان از گمرک تخصصی خودشان، کالاهای مورد نیازشان را ترخیص کنند.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت:سطح خارجی گوشت نباید مرطوب یا خیس باشد و هیچ‌گونه بوی غیرطبیعی مثل بوی ترشیدگی و تعفن نباید استشمام شود. در محل اتصال گوشت به استخوان نیز نباید بوی غیرطبیعی به مشام برسد؛ چراکه وجود بوی غیرطبیعی در این قسمت نشانه فساد عمقی در لاشه گوشت است.
آلزایمر علت بروز ۶۰ تا ۷۰ درصد موارد زوال عقل (دمانس) است. این بیماری اغلب پس از ۶۵ سالگی و بیشتر در بانوان رخ می‌دهد. اغلب شروع آلزایمر آرام است و شاید تشخیص این بیماری در مراحل اولیه مشکل باشد.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
روند بیماری کرونا در خوزستان افزایشی است و این روزها افزایش موارد بیماری شدت گرفته است. به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بستری و ۳۱ بیمار ترخیص شده‌اند. مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ۲۷۶ نفر رسیده که ۷۶ بیمار از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ