تیم پرسپولیس بدون حضور بازیکنان رده امید راهی آبادان شده و بازیکن برزیلی نیز در لیست مسافران سرخپوشان دیده نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
بازیکن امیدهای استقلال تهران با عقد قراردادی رسمی به نساجی مازندران پیوست.
تیم ملی تکواندو امید کشورمان برای شرکت در یک کمپ تمرینی جمعه ششم مرداد ماه تهران را به مقصد آتن ترک خواهد کرد.
تیم ملی تکواندو امید کشورمان برای شرکت در یک کمپ تمرینی جمعه ششم مرداد ماه تهران را به مقصد آتن ترک خواهد کرد.
آبی‌پوشان پایتخت در صورت جذب کاپیتان تیم ملی امید گام بلندی در جهت تقویت تیم خود برمی‌دارند.
تیم فوتبال امید زیر نظر رضا عنایتی تمریناتش را در ترکیه دنبال می‌کند.
مس کرمان در اردوی تدارکاتی خود در تهران، برابر امیدهای استقلال قرار خواهد گرفت.
امروز یکی از حساس‌ترین تقابل های والیبال ایران و آمریکا در پیش است.
شاگردان رضا عنایتی در مرحله نیمه نهایی قهرمانی غرب آسیا باید به مصاف اردن بروند.
لیگ برتر امیدهای تهران به زودی با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. استقلال که فصل گذشته با هدایت آرش برهانی قهرمان شد، بدون شک به دنبال تکرار این قهرمانی خواهد بود.
تیم فوتبال امید اولین اردوی خارجی خود را با سرمربی جدید در عراق برگزار خواهد کرد.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور  که انتخابی جام تختی هم بود، طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در بندر انزلی استان گیلان برگزار شد و در پایان تیم تهران به عنوان قهرمانی دست یافت.
شاهرود-جفت‌گیری فیروز و ایران بار دیگر امیدها را برای زادآوری یوزپلنگ‌های ایرانی در توران شاهرود افزایش داده تا تعداد توله‌های سایت این زیستکره بعد از توران و آذر، افزایش یابد.
با تصمیم ناظر بازی دربی امیدهای تهران در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد .
دربی رده امیدهای تهران ظهر امروز برگزار می شود.
بارش شدید برف در مناطق شمالی تهران، شهرآورد امیدها را تحت تاثیر خود قرار داده است.
دربی امیدهای تهران امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود.
لی شائوسیان، مدیر موسسه تحقیقاتی چین و عربی دانشگاه نینگ شیا در این باره گفت: چین و ایران سابقه طولانی در روابط دوستانه دارند و شرکایی هستند که از منافع اصلی یکدیگر حمایت می‌کنند. وی ادامه داد: ایران کشوری ایده‌آل در خاورمیانه برای پیشبرد طرح «یک کمربند و یک جاده» است و همکاری با چین برای توسعه اقتصادی ایران کلیدی است.
تیم امیدهای پرسپولیس با سه گلی که بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی برای تیم بزرگسالان به ثمر رساندند، بردی ارزشمند را در لیگ برتر تهران کسب کرد.
مربیان ایرانی و برزیلی پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه خوراکیان، عملکرد بازیکنان تیم امید را در بازی لیگ برتر تهران، زیر نظر گرفتند.
طبق بررسی‌های علمی، ساختمان‌های بلندمرتبه باعث تضعیف جریان باد می‌شوند و این مسئله در کلان‌شهر تهران نمود عینی پیدا کرده است.
تیم ملی بسکتبال ایران در یک دیدار حساس نتیجه را 81 بر 72 به چین واگذار کرد.
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ