رییس فدراسیون فوتبال در افتتاحیه دوره داوری فوتبال بانوان فیفا تاکید کرد اشتباهات داوری با برگزاری چنین دوره‌های آموزشی به حداقل می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران در مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی پیش فصل داوری گفت: داور در اشتباهات بیشتر از همه ضرر می کند.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
رئیس کمیته داوران اعلام کرد که تعداد داوران برای شرکت در تست های پیش فصل به عدد 91 رسیده است.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال آماری عجیب از میزان اشتباهات تاثیرگذار داوری در نتایج بازی های فصل گذشته داد.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به عملکرد داوران فصل جاری لیگ برتر ناراضی است.
باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به اشتباهات داور بازی سپاهان و ملوان در لیگ برتر اعتراض کرد.
VAR یا همان کمک داور ویدئویی به کاهش اشتباهات داوران کمک می کند و از سویی موجب می شود دو تیم با خیالی راحت فوتبال کنند.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در تماس با دو باشگاه آرسنال و برایتون درباره اشتباهات مهم فرایند VAR در بازی‌های دیروز این دو تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
محمد ربیعی می‌گوید از اشتباهات داوری به ستوه آمده و اگر باشگاه در این خصوص از حقش دفاع نکند نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.
مسعود مرادی می‌گوید ورود تکنولوژی داور ویدیویی خواسته همه داوران ایرانی است.
در کلاس دانش‌افزایی داوران لیگ برتر سوت‌به دست های فوتبال ایران اشتباهات خود را تماشا کردند.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی به دنبال بیانیه این کمیسیون درخصوص اشتباهات داوری مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور، حداقل محرومیت داوران خاطی را 3 ماه عنوان کرد.
با توجه به اعتراض برخی از تیم‌ها به نحوه قضاوت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در این خصوص یک بیانیه صادر کرد.
مدافع مس رفسنجان معتقد است نزدیک به ده امتیاز تا اینجای لیگ از این تیم توسط داوران گرفته شده است.
در شروع دوباره بازی های لیگ برتر خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران از تیم ها خواست اشتباهات احتمالی داوران را هضم کنند و آن را یک مسئله انسانی بدانند.
فدراسیون فوتبال در تلاش است هر چه سریعتر سیستم کمک داور ویدئویی را در استادیوم های ایران راه اندازی تا به کاهش اشتباهات داوران در بازی های لیگ برتر کمک کند.
یکی از نقدهایی که اکنون به کمیته داوران و همین طور داوران در لیگ برتر وارد است، افزایش بی رویه تعداد داوران و سوت های متعدد اشتباه از سوی آنهاست.
مربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد کمیته داوران از قاضی‌های باتجربه برای بازی های تیمش استفاده کند.
در پی اشتباهات داوران در بازی های حساس هفته های اخیر لیگ برتر به کمیته داوران پیشنهاد شده است، برای قضاوت دربی از داور خارجی استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ