ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسوول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
کامیونی که در جاده در حال حرکت بود، به طور ناگهانی از جاده منحرف شد و چپ کرد.
کلیپی از علی اکبر رائفی‌پور این روزها سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ایران از اشتباهات فاحش ما استفاده کرد.
انریکز نگریرا در آنالیز داوری خود از قضاوت کلوس گومز در ال‌کلاسیکوی دسامبر 2016 به اشتباهات فاحش او علیه رئال اشاره کرده بود.
جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
مدافع گل‌گهر سیرجان معتقد است داوران در بازی های رودرروی تیمش با استقلال اشتباهات فاحشی داشته‌اند.
شاه هیچ‌گاه مصدق را به‌چشم همراه نمی‌دید و این پیروزی اپوزیسیون و حضور او در رأس دولت را به‌نفع خود نمی‌دانست. ۱۹ تیرماه مجلس شورای ملی به درخواست او به مصدق رأی اعتماد داد، اما از سناتور‌ها ۱۴ نفر از ۳۶ نفر به او رأی دادند که با وساطت شاه رأی اعتماد مصدق حاصل شد، اگرچه این لطف شاه و به‌عبارتی منتی بود که شاه می‌خواست بر سر مصدق بگذارد تا از گزند او در امان باشد.
سید مهدی رحمتی حالا سرمربی شده و دیگر نمی‌خواهد اشتباهات فاحش دوران بازیگری خود را تکرار کند.
گمرک فرودگاه امام بنری در خصوص عدم ورود گوشی‌های آیفون ۱۴ در فرودگاه نصب کرد.
روی اشتباه فاحش دوناروما دروازه پاریس مقابل بایرن مونیخ در پارک دو پرنس باز شد.
رئال مادرید در شبی که اشتباهات دفاعی فاحشی داشت فینال سوپرجام را با بارسلونا واگذار کرد و یک جام را از دست داد.
لحظه برخورد یک کامیون به تیم برق و انفجار منبع توزیع را در این ویدیو ببینید.
ستاره سابق فوتبال اسکاتلند و باشگاه لیورپول از عملکرد هوگو لوریس انتقاد کرد.
نمایش ضعیف کاپیتان کرواسی کاری کرد تا او قبل از سوت پایان دیدار با آرژانتین تعویض شود.
علیرضا فغانی داور ایرانی در دیدار پرتغال و اروگوئه به اشتباه برای سلسائوی اروپا پنالتی اعلام کرده است.
کارت زردی که داور دیدار آمریکا و ولز به گرت بیل نشان داد با اعتراض‌های زیادی مواجه شده و به عنوان یکی از اشتباهات فاحش داور قطری توصیف شده است.
اشتباه فاحش راننده لودر موجب لحظات هولناک و دلخراش برای یک مرد شد. راننده لودر حین کار مدیر پروژه را ندید و او را همراه با خاک به پشت کامیون ریخت.
لی میسون، کمک داور ویدیویی، به دلیل اشتباهی که در بازی نیوکسل و کریستال پالاس داشت از رقابت‌های هفته آینده محروم شد.
سرمربی تیم نساجی می گوید که به خاطر اشتباهات فاحش داوری طی هفته های اخیر، هواداران از او خواسته اند تا بیشتر اعتراض کند و ساکت نباشد.
شب طلایی در داستان با حفره‌های فراوانی همراه بود، در انتخاب بازیگر با اشتباهات فاحش مواجه است و در اجرا دچار ضعف‌های غیرقابل انکار است. هناس اما یک تله فیلم بود که سازندگانش نیز احتمالاً با آگاهی شدت ضعف فیلم، کمپین تبلیغاتی‌شان را بر روی خانواده شهید هسته‌ای متمرکز کردند تا برخی قید نقد این فیلم و هدر دادن بیت المال در مسیر ساخت چنین اثر ضعیف و مبتدیانه‌ای را بزنند؛ ترفندی که حتمالاً جواب نمی‌دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ