سرمربی تراکتور تبریز گفت: با شرایطی که در این دیدار بوجود آمد اشتباهات من از بازیکنان بیشتر بود و من مقصر بودم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
دایو اوپامکانو که به دلیل اشتباهات عجیبش در لیگ قهرمانان، در مونیخ مورد غضب قرار گرفته می‌گوید حتی یک لحظه به ترک بایرن فکر نمی‌کند.
فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی ام لیگ برتر دانست.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش با اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس بازنده بوده است.
پاکو خمس که از عملکرد بازیکنانش در ارسال پاس های اشتباه به خشم آمده بود، عصبانی ترین ورژن خود را در استادیوم یادگار امام به نمایش گذاشت.
هافبک فرانسوی استقلال معتقد است اشتباهات داوری به ضرر تیمش بوده و باعث شده از کورس عقب بیفتند.
سنگربان رئال مادرید خوش شانس بود که هم‌تیمی‌هایش مانع از شکست رئال روی اشتباه او شدند.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
سرمربی مس رفسنجان از مشکلات داوری که در حق تیمش شده بسیار گله مند است.
کاپیتان مس رفسنجان می‌گوید یکسری اشتباهات داوری فقط برای تیم آن‌ها رخ می‌دهد.
بازیکن جوان تیم ملی هندبال گفت: توانستیم اشتباهاتمان را مقابل تیم‌های برتر دنیا کم‌تر کنیم، این موضوع به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در آسیا راحت‌تر کار کنیم.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم نیاز دارد.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی گفت: یکی از اشتباهات حکومت این است که فکر می‌کند معترضین همین تعدادی هستند که در خیابان اعتراض می‌کردند؛ می‌شمرد که این‌ها ۴۰ هزار نفر بیشتر نیستند، این اشتباه است
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تاکید کرد: تیلور از اشتباهات من استفاده کرد و از من باهوش‌تر کشتی گرفت و برنده مبارزه شد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: اگر در این دیدار شکست خوردیم مقصر من هستم.
سرمربی تیم نساجی می گوید که به خاطر اشتباهات فاحش داوری طی هفته های اخیر، هواداران از او خواسته اند تا بیشتر اعتراض کند و ساکت نباشد.
سرمربی تیم مس رفسنجان می گوید تیمش از اشتباهات داوری ضرر کرده و نتوانسته مقابل نساجی به برد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ