معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حساسیت‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهارکرد: فردی باید برای این وزارتخانه انتخاب شود که در بین نمایندگان مجلس مقبولیتی داشته باشد و با رأی خوبی از مجلس به این وزارت برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت و معدن، سیدجواد حسینی کیا، عضو ‌کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، توکلی لاهیجی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت و علیمردان عظیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس‌های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس‌های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
وزیر کشور عراق بازدیدی از مرز زرباطیه به عمل آورد و در جریان اوضاع این گذرگاه مهم عبور زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
وزیر ورزش و جوانان ایران، حکم سرپرستی سید روح‌الله حسینی در فدراسیون بوکس را تا زمان برگزاری انتخابات تمدید کرد.
روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری ادعای برخی رسانه‌ها به نقل از سید محمد حسینی معاون رئیس‌جمهور درباره تغییر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را کاملا کذب و بی‌اساس دانست.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اینکه نمایندگان عنوان می‌کنند قصد استیضاح بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان را دارند، بیان کرد: بله برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فواد حسین، ضمن تبریک آغاز به کار دولت جدید عراق، ابراز امیدواری کرد که در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش همکاری مشترک دو کشور باشیم.
چذابه - وزیر کشور با حضور در مرز چذابه از پیگیری‌ها برای حل مشکلات تردد زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از شروع حوادث دوشنبه در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
حسینی گفت: برخی نمایندگان می‌گویند دولت باید ۲ وزیر معرفی کند. ولی خب، یک نگاه دیگری در دولت هست.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: وزارت نیرو تمام زیرساخت‌ها را برای برگزاری راهپیمایی اربعین فراهم کرده و شبکه آب و برق پایدار برای همه پایانه‌های قدیمی و سه پایانه جدید برقرار می‌شود.
نشست هم‌افزایی خدمات‌رسانی هوشمند به زائران اربعین حسینی با حضور معاون وزیر ارتباطات و بخش خصوصی برگزار شد.
حسینی درعین‌حال با رد این ادعا که دولت برای معرفی وزیر کار با کمبود نیروی نخبه و باتجربه مواجه است، تصریح کرد که "انتخاب شایسته " نیازمند " تأمل" و البته "مقبولیت لازم در بین نمایندگان است".
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حساسیت‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهارکرد: فردی باید برای این وزارتخانه انتخاب شود که در بین نمایندگان مجلس مقبولیتی داشته باشد و با رأی خوبی از مجلس به این وزارت برود.
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.
حسینی می‌گوید: به نفع نمایندگان است که درباره وزیر کار در حد مشورت پیشنهاد بدهند، نه بیش از آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ