سرمربی آلومینیوم اراک می گوید که شاگردانش توانسته اند هافبک های تراکتور از جمله آلوز را از جریان بازی خارج کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریات صبح امروز تیتر اصلی خود را به فینال جام جهانی زنان بین دو تیم انگلیس و اسپانیا اختصاص دادند.
با اعلام مارکو سیلوا، سرمربی فولام، این باشگاه با پیوستن میتروویچ به الهلال موافقت کرده است.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
فوتبال عربستان مهم ترین پنجره تابستانی تاریخ خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از مطرح ترین ستاره های تیم های اروپایی، راهی این کشور شدند.
جواد نکونام تنها استقلالی بود که در پایان دیدار با ملوان، با اصحاب رسانه به صحبت پرداخت.
نیمار قرارداد رسمی با الهلال را امضا کرده و به زودی راهی عربستان می‌شود.
سرپرست سازمان لیگ می‌گوید تمام استادیوم‌ها باید شرایط را برای حضور بانوان‌ مهیا کنند.
هافبک فصل گذشته فولاد دلیل شکایت خود از این باشگاه را اعلام کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شده و این منابع به صورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود.
گاهی اوقات حمله قلبی مترادف با درد قفسه سینه است، اما گاهی اوقات، به‌ویژه در افراد مسن، ممکن است علائم مرتبط دیگری مانند درد یا بی‌حسی که از گردن، شانه یا بازو منتشر می‌شود، وجود داشته باشد.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 100 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماری‌های ویروسی قابل انتقال از حیوان به انسان است. این بیماری در تمام فصول سال ممکن است مشاهده شود، اما در فصل بهار و تابستان شایع‌تر است. با توجه به فرا رسیدن عید قربان و افزایش ذبح گوسفند به این مناسبت، لازم است افراد نکاتی را برای مبتلا نشدن به این بیماری رعایت کنند. در این اینفوگرافیک توصیه‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توضیح داده شده است./منبع: ایسنا گرافیک: پدرام آقایی
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به نکات پیشگیری از سرقت احشام، گفت: تمام اماکن نگهداری احشام استان با امکانات موجود توسط دامداران محصور شود.
سرمربی پیشین تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد مصاحبه منتشره از سوی یک بازیکن نکاتی را مطرح کرد.
آدامس نیکوتین تنها بخشی از یک برنامه کامل درمان است که ممکن است شامل مشاوره، پشتیبانی گروهی و تغییر رفتار نیز باشد. موفقیت شما بستگی به مشارکت شما در تمام جنبه‌های برنامه ترک سیگار شما دارد.
سازمان جهانی بهداشت هنوز پایان پاندمی را اعلام نکرده است، هرچند که این سازمان امیدوار است با همکاری گسترده مردم در زمینه واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی، هر چه زودتر پایان رسمی پاندمی کووید-۱۹ را اعلام کند و شیوع ویروس را در سطح اندمی (بومی) نگاه دارد.
صحبت کردن با خودتان کاملا طبیعی و سالم است. چه با صدای بلند باشد و چه در ذهن شما، خودگویی به افراد کمک می‌کند تا به طور ناخودآگاه احساسات خود را پردازش کنند، در مورد مشکلات فکر کنند و هنگام تصمیم گیری گزینه‌ها را بسنجند. در اینجا ما نکاتی را بررسی کرده ایم که چگونه صحبت با خودتان را تمام کنید!
تمام کارشناسان اندیشکده شورای آتلانتیک حتی آنان که به تدوین و توسعه این اسناد کمک کرده اند، به بررسی نقاط ضعف و قوت سند راهبرد دفاع ملی ۲۰۲۲ و نیز نکات کلیدی آن پرداخته اند.
علیرضا نجاتی با شکست میلیمتری در نیمه نهایی، به دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان رفت.
کشتی فرنگی قهرمانی جهان: جشنواره فنون گرایی در مصاف اول / کولاک چهارثانیه آخر نجاتی در جدال تمام ایرانی مقابل پاپی
کشتی فرنگی قهرمانی جهان: کولاک چهارثانیه آخر نجاتی در جدال تمام ایرانی مقابل پاپی
یکی از نکات جالب ساپینتو در هر بازی استفاده از تمام تعویض‌های خود است.
استاندار کربلا ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در ایام اربعین توسط زائران گفت: در زمان اربعین برنامه‌هایی برای تقویت برق به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار حسینی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ