رئیس کل بانک مرکزی گفت:تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شده و این منابع به صورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحران آب در تمام منابع آب زیرزمینی کشور گسترده شده و اطلاعات مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که از میان مجموع ۶۰۹ دشت مطالعاتی کشور که شماری از آن‌ها دچار فرونشست زمین شده‌اند، ۴۲۰ دشت به عنوان ممنوعه و ممنوعه بحرانی قلمداد می‌شود؛ این عدد در مقایسه با آمار سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ برای مثال تعداد دشت‌های ممنوعه برابر ۳۱۷ دشت در سال ۱۳۹۲ بوده است. سهم تهران هم از این وضعیت کم نیست.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به افزایش دما، احتمال حریق در حوزه منابع طبیعی استان را یادآور شد و گفت: دستگاه‌های متولی و تیم مدیریت بحران برای پیشگیری وقوع حریق بسیج شوند.
در حال حاضر حدود ۶۲ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل آنها بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان منابع لازم است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که 200 میلیارد تومان از پول حاصل از واگذاری پرسپولیس برای دریافت وام در وثیقه بانک قرار دارد.
شاهرود- مدیر آبفای شاهرود با بیان اینکه این شهرستان منابع آب جدید ندارد، گفت: علیرغم تنش آبی بالا و داشتن تمام مجوزها، جلوی حفر چاه در قطری به عنوان آخرین منبع آب شاهرود، گرفته شد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دور فعلی مدیریت سازمان ملی حفاظت محیط زیست ابلاغ شده تمام کارخانه‌های صنعتی دارای بیش از۵۰ نیروی کار ملزم به استخدام یک فارغ تحصیل رشته منابع طبیعی هستند.
منابع وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کردند که امارات در تدارک مذاکرات مستقیم با صنعا است.
اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، حال منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار ناچیز است؛ به طوری که تنها سه دهم درصد از منابع درآمدی محصولات کشاورزی برای بخش کشاورزی سرمایه گذاری می شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیشنهاد من به دولت این است که بازار آزاد ارز را تخته کند و تمام تقاضاهای مشروع ارز را از طریق بانک‌ها و صرافی‌ها پاسخ دهد.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: منابع درآمدی تمام هزینه‌های پیش‌بینی شده کشور باید مشخص و شفاف باشد که لحاظ کردن این موضوع منجر به رفع مشکل کسری بودجه خواهد شد.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای ۹۵ درصد را داشته باشیم را برای سال آینده نیز در نظر گرفته ایم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به اجرای مصوبات سفرهای استانی متعهد است و تخصیص اعتبارات و منابع مالی مرتبط با این مصوبات در جریان است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در کشور تمام تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا منابع تحقیقاتی عادلانه توزیع شود سیاست بر این است که همه پژوهشگران به منابع تحقیقاتی دسترسی داشته باشند.
منابع پاکستانی اعلام کردند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اواخر ماه جاری میلادی به پاکستان سفر می کند.
جلسه پارلمان عراق برای رأی اعتمادبه کابینه نخست‌وزیر جدید دقایقی پیش با حضور ۲۵۳ نماینده آغاز شده و منابع عراقی اسامی وزرای پیشنهادی را اعلام کردند.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات در نشست با دفتر فنی و مهندسی وکارشناسان پروژه های ICT استانی به تسریع در انجام پروژه‌های نیمه کاره این وزارتخانه تاکید کرد.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
بر اساس گزارش‌ها، تسلیحات و منابع مالی انگلیس برای حمایت از اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۲ دچار محدودیت خواهد شد.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ