ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد حدادی بعد از مدت ها مصدومیت در بازی دوستانه مقابل روسیه به میدان رفت تا خیال هاکان دمیر بابت حضورش در جام جهانی راحت شود.
دو ستاره جوان خط حمله برزیل از نیمار به عنوان الگوی خود در تیم ملی یاد کردند.
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فوتبالش را در پستی دفاعی آغاز کرده و ممکن بود هرگز فرصت درخشش به عنوان یک مهاجم تمام عیار را نداشته باشد.
فدراسیون جهانی تنیس با شرکت متعلق به جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، قطع همکاری کرد.
ایبای گومز، ستاره سابق بیلبائو، که مقطعی در فولاد نیز بازی کرد، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد و گفت که برای تمام تیم‌هایش از جان مایه گذاشت.
جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از حضور نصرت، آشپز مشهور ترکیه‌ای، در مراسم اهدای جام جهانی به تیم ملی آرژانتین به تندی انتقاد کرد.
کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، در فاصله 97 ثانیه دو بار برابر آرژانتین موفق به گلزنی شد.
زکریا ابوخلال، ستاره مراکش، می‌گوید تیم ملی این کشور مصمم است در بازی رده‌بندی جام جهانی از تمام توان خود برای رسیدن به مدال برنز استفاده کند.
حکیم زیاش، ستاره مراکش، بعد از ناکامی تیمش در صعود به فینال جام جهانی پیامی خطاب به مردم این کشور منتشر کرد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود، دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
کار علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 تمام شد و این داور می تواند قطر را ترک کند.
نکو ویلیامز بازیکن تیم ملی ولز فاش کرد که در تمام طول روز و پیش از بازی با آمریکا، به دلیل فوت پدربزرگش گریه کرده است.
انتظارها سرانجام به پایان رسید و جام جهانی قطر با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم البیت رسما آغاز شد. مراسمی که قطری‌ها برای باشکوه برگزار شدنش سنگ تمام گذاشته بودند.
کریستوفر انکونکو سه شنبه گذشته به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داد و امروز پزشکان اعلام کردند که او تا پایان فصل نمی تواند به میدان برود.
ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، می‌گوید با اینکه با تمام وجود دوست دارد برای کشورش در جام جهانی بازی کند اما اگر لازم باشد نیمکت‌نشینی را خواهد پذیرفت.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، اعتراف کرد تمام فکر و ذکرش درخشش در جام جهانی است.
رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که در صورت عدم پایان فوری جنگ روسیه و اوکراین، جنگ جهانی سوم شروع خواهد شد.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
کالیدو کولیبالی، ستاره جدید ناپولی، مدعی شد اطرافیانش از انتقال او به این باشگاه خوشحال شده اند.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ