یکی از نکات جالب ساپینتو در هر بازی استفاده از تمام تعویض‌های خود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور شکست خورد و شب سختی را در یادگار گذراند اما می توان فهمید که این باخت برای برخی بازیکنان تلخ تر بود.
سحابی حلقه، یک سحابی سیاره‌نمای بسط‌یافته است. این ابر گازی وقتی ایجاد می‌شود که ستاره‌ای خورشیدمانند تکامل می‌یابد، اتمسفر بیرونی خود را به بیرون پرتاب کرده و به یک کوتوله سفید تبدیل می‌شود.
صومعه سرا_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در گیلان گفت: نگاه اقتصادی به اماکن ورزشی نداشته باشید.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می‌کند این دو تیم موفق باشند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نگاه تاج به دو تیم پرطرفدار تهرانی پدرانه است و تلاش می‌کند این دو تیم موفق باشند.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود با اشاره به دیدارش با همتای ارمنستانی نوشت: نگاه ایران به قفقاز مبتنی بر صلح پایدار و همکاری بدون دخالت خارجی است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: نگاهی به ادوار مختلف انتخابات به خوبی نشان می‌دهد که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها، سیاسی و جناحی عمل نمی‌کند.
هوادار در لیست بزرگسالان خود دو جای خالی نگه داشته و برای جذب بازیکنان نام آشنا تلاش می‌کند.
خیلی از هواداران استقلال، هنوز یک قاب عکس از تیم رؤیایی لیگ دوازدهمشان دارند. حالا اما دیگر هرقدر به آن تصاویر نگاه کنند، ستاره‌‌ای به چشمشان نمی‌خورد که هنوز مشغول بازی باشد.
قبل از عزیمت به آفریقا، رئیس جمهور با تاکید بر افزایش سهم ایران از اقتصاد آفریقا گفت: برخی به آفریقا نگاه استعماری دارند اما نگاه جمهوری اسلامی به این قاره با کرامت انسانی و هم افزایی است.
ستاره‌های سرشناس الاتحاد عربستان اولین تمرین خود را با این تیم انجام دادند.
علیرضا منصوریان دو بازیکن جوان و آینده‌دار فولادنوین اهواز را به لیست تیمش اضافه کرد.
نگاه علاقمندان به فوتبال بیش از هر چیزی درگیر چگونگی تقویت تیم‌های محبوب‎‌شان در پنجره تابستانی است.
اخترشناسان تخمین می‌زنند که تعداد شگفت انگیزی از کهکشان‌ها وجود دارد، تا ۲۰۰ میلیارد که هر کدام با ستاره‌ها و سیارات خاص خود پر شده است.
تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی ساختار ستاره‌ای یکی از قدیمی‌ترین کهکشان‌های شناخته‌ شده در کیهان را با جزئیاتی که حتی در آن می‌توان چرخش دیسک اولیه مارپیچی را دید، نمایان کرد.
چانگ هووآ - سفیر جمهوری خلق چین در ایران – ضمن ابراز اشتیاق از برگزاری چنین رویدادی گفت: همان‌طور که عمر خیام - شاعر ایرانی - به ستاره‌ها نگاه می‌کرد و برایش سؤال ایجاد شد در سال‌های اخیر صنعت فضایی ایران پیشرفت‌هایی داشته تا جایی‌که حتی یک ماهواره هم به نام «خیام» به فضا فرستاده است.
«پیتر ون داکوم» (Pieter van Dokkum)، پژوهشگر «دانشگاه ییل» (Yale University) گفت: ما باور داریم که در ورای این سیاه‌چاله، یک رد پا را می‌بینیم که برای ایجاد آن، گاز سرد می‌شود و می‌تواند ستاره‌ها را تشکیل دهد. بنابراین، ما به شکل‌گیری ستاره‌ای نگاه می‌کنیم که به دنبال سیاه‌چاله حرکت می‌کند. آنچه ما می‌بینیم، پیامد‌های آن است. مانند رد پشت یک کشتی، ما دنباله پشت سیاه‌چاله را می‌بینیم.
انتخاب برترین پدیده سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
کارین سندستروم (Karin Sandstrom) عضو تیم PHANGS از دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: نواحی که در تصویربرداری هابل کاملاً تاریک هستند در این تصاویر جدید فروسرخ با جزئیات بسیار عالی می‌درخشند و به ما این امکان را می‌دهند تا بررسی کنیم که چگونه غبار موجود در محیط میان ستاره‌ای نور حاصل از تشکیل ستارگان را جذب کرده و آن را مجدداً در طیف مادون قرمز ساطع کرده است.
سایت فدراسیون بین‌المللی هندبال در گزارشی نگاهی به عملکرد تیم ملی هندبال ایران در برابر شیلی انداخت.
۲۰ کوره آجرپزی تنها در محدوده شهرک گلدسته چهاردانگه وجود دارد. این کوره‌ها فاصله نسبتاً زیادی با محدوده مسکونی شهرک دارند. با این‌حال سازه‌های بلند این کوره‌ها از دور پیداست و با نگاه کوتاهی در اطراف شهرک، می‌توان بیش از ۱۰ کوره را شناسایی کرد.
عملکرد تحسین‌برانگیز طارمی باعث شد تا مهاجم تیم ملی کشورمان از نگاه سایت تحلیلی «Goal Point»، با نمره ۷.۲ در تیم برتر هفته پنجم مسابقات قرار بگیرد.
با نزدیک شدن به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، نشریه اسپورت نگاهی به گران‌ترین جابجایی‌ها صورت گرفته انداخته و با توجه به آن‌ها و ارزش دیگر بازیکنان تیم‌های لالیگا، ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های لالیگا را معرفی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ