بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 100 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
یک رسانه ایتالیایی مدعی شد بایرن مونیخ در تماس با ناپولی خواهان مذاکره برای جذب ویکتور اوسیمن شده است.
بایرن مونیخ که بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی هنوز به دنبال یک شماره 9 جدید است، با هری کین تماس گرفته است.
با امضای تفاهم نامه بین وزیر ارتباطات و سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا ۲ سال آینده تمام مدارس شهری کشور به شبکه فیبرنوری متصل می‌شوند.
کارشناس حوزه مسکن گفت: شهرداری‌ها به‌واسطه مدیریت شهری و فروش تراکم عامل اصلی افزایش قیمت زمین در تمام شهرها به خصوص در تهران بوده و هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری نیازمند رویکرد و تدبیری برای حیات بهینه شهر و با تأکید بر تمام محدودیت هاست.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
کندترین شهر جهان که در آن پیمودن ۹ کیلومتر با ماشین ۴۲ دقیقه تمام طول می‌کشد در بریتانیا قرار دارد، شهری که به لحاظ شلوغی از پاریس و لس‌آنجلس هم پیشی گرفته است.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: هم اکنون باتوجه به بارش برف، ترافیک در تمام معابر شهری روان گزارش شده است.
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
یک روزنامه آلمانی مدعی است رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه‌ای جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام قوا برای به خدمت گرفتن کین وارد عمل خواهد شد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تهران به حالت آماده‌باش قرار دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از لغو امتحانات دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی استان در فردا خبر داد.
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: کشور ما از جمله کشورهایی است که تمام بلایای طبیعی در آن اتفاق افتاده و متاسفانه بعد از هر اتفاقی تمامی مسئولان و مدیران شهری غافلگیر شده و به دنبال راهکار و چاره هستند؛ در صورتی که رکن اول مدیریت بحران اتفاقات پیش‌گیرانه قبل از حادثه است.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
هری کین شنبه شب توانست با گلزنی مقابل فرانسه به رکورد گلزنی وین رونی در انگلیس برسد، اما ضربه پنالتی دوم او برای سه شیرها گران تمام شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) تعطیل اعلام شدند.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تمام تلاشمان این است که طی یک الی دو ماه آینده اخذ کلی تأییدیه قطار ملی انجام شود تا از آن‌طرف قرارداد تولید انبوه قطار ملی اجرایی شود.
هری کین، مهاجم تاتنهام، معتقد است که تاثیر مثبت ارلینگ هالند روی تمام بازیکنان لیگ برتر مشهود است.
یک شهر کوچک در هلند از توئیتر شکایت کرده و خواهان حذف تمام پیام هایی است که در آنها ادعا می شود حلقه کودک آزان شیطان پرستی از دهه ۱۹۸۰ میلادی در این شهر فعالیت می کند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های متوقف و رها شده این سازمان،گفت: در این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه رهاشده و متوقفی نخواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ