کاردار سفارت عراق در دمشق از تداوم کمک های کشورش به زلزله زدگان سوری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا از تداوم کمک‌های نظامی به اوکراین خبر داد.
شاهرود- معاون رئیس جمهور ضمن بیان اینکه شاهوار مهمترین منبع آب شرب مردم شاهرود است، گفت: تداوم کار معدن بوکسیت، تبعات بسیار خطرناکی برای مردم ایجاد می‌کند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
نماینده مجلس گفت: تفاهم نامه همکاری وزارت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می تواند در راستای دانش بنیان شدن صنعت نفت و گاز کشور بسیار راهگشا باشد و با کمک شرکت های دانش بنیان به سمت توسعه ی صادرات منابع نفت و گاز، فرآوری و بهبود زیرساخت ها گام برداریم و از خام فروشی فاصله بگیریم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر این باور است که جنگ اوکراین، تنها به تضعیف واشنگتن برابر پکن منجر می‌شود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اننقاد از تداوم کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین مدعی شد می‌تواند با یک تماس تلفنی با روسای جمهور روسیه و اوکراین، به درگیری‌ها در اوکراین پایان دهد.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا با وعده تداوم کمک های تسلیحاتی پا به اوکراین گذاشت.
رئیس مرزبانی عراق از آماده باش در یک گذرگاه مرزی برای تامین امنیت انتقال کمکها به زلزله زدگان سوری خبر داد.
نمایندگان پارلمان فرانسه می‌گویند تداوم کمک‌های نظامی پاریس به ارتش اوکراین، انبارهای مهمات نیروهای مسلح این کشور را خالی کرده است.
دبیر کل سازمان ملل می گوید به رغم کمک های ارسالی به مناطق زلزله زده سوریه، رفع نیازهای زلزله زدگان نیازمند تداوم این روند است.
رئیس جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر تداوم حمایت و کمک رسانی به زلزله زدگان سوری تاکید کرد.
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر تداوم همکاری و کمک های کشورش در میانه بحران ناشی از زلزله ترکیه تاکید کرد.
منابع عراقی از تداوم کمک های بشردوستانه این کشور برای زلزله زدگان سوری خبر دادند.
رئیس شورای اروپا تاکید کرد که این اتحادیه باید به تداوم کمک های خود به اوکراین ادامه دهد.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که تلاش و تقلای کاخ سفید برای تداوم حمایت مالی و نظامی از اوکراین، مشکلات جدی را برای واشنگتن در حوزه نفوذ در آسیا ایجاد خواهد کرد.
رئیس جمهور اوکراین معتقد است که کشورهای اروپایی با تداوم کمک های خود به این کشور، می توانند دموکراسی را در کل این قاره تضمین کنند.
نخست وزیر انگلیس بر تداوم حمایت و ارائه کمک های نظامی به اوکراین برای طولانی ترین زمان ممکن تاکید کرد.
صدر اعظم آلمان از ادامه کمک های این کشور برای اطمینان از تداوم صادارت غلات از اوکراین خبر داد.
سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین عملاً آتش ادامه جنگ و منافع کارخانه‌های تسلیحاتی آمریکا را تامین می‌کند.
صدر اعظم آلمان بر تداوم جنگ افروزی غرب در اوکراین تاکید کرد.
منابع آگاه اعلام کردند که اعضای کنگره آمریکا با پیش نویس طرح کمک ۱۲ میلیارد دلاری جدید ایالات‌متحده به اوکراین شامل کمک های اقتصادی و نظامی موافقت کرده‌اند.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
پیرحسین کولیوند با حضور در مناطق سیل زده استان فارس بر تداوم کمک های امدادی به شهروندان متاثر از سیل تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ