نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر این باور است که جنگ اوکراین، تنها به تضعیف واشنگتن برابر پکن منجر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی‌گیر مطرح هندی از حضور در مسابقات جهانی بلگراد انصراف دهد.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که روبرتو مانچینی برای عقد قراردادی سه ساله، با فدراسیون فوتبال عربستان به توافق رسیده است.
مدافع چپ سپاهان امیدوار است هم‌تیمی او هرچه زودتر بهبود پیدا کند.
عیسی مرادی با انتشار پستی اینستاگرامی با هواداران سپاهان خداحافظی کرد.
براساس تازه‌ترین نظرسنجی، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان پیشتاز بوده و در انتخابات عمومی نیز رقیب دمکراتش را شکست خواهد داد.
عمر السوما، ستاره سوری، پس از هفت سال حضور در عربستان، چمدان‌های خود را بست و برای همیشه عربستان را ترک کرد تا به العربی قطر بپیوندد.
نساجی مازندران در دومین دیدار تدارکاتی بین‌المللی مقابل القادسیه قرار می‌گیرد.
باشگاه چلسی با خرید زمینی بزرگ در اطراف استادیوم استمفوردبریج پروژه بلندپروازانه‌اش برای نوسازی این استادیوم تاریخی را کلید زد.
دروازه‌بان جدید آلومینیوم اراک در نخستین بازی برای این تیم به میدان رفت.
دی‌سانتیس در بخشی از این مصاحبه با روزنامه اسرائیل‌هیوم به موضوع ایران پرداخته و ضمن انتقاد از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته که «خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد.»
بازیگر هیکلی هالیوود رقیب ترامپ در انتخابات آمریکا
کریس کریستی فرماندار جمهوری‌خواه سابق ایالت نیوجرسی آمریکا عصر سه‌شنبه (به وقت محلی) نامزدی کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده را با حمله به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور آغاز کرد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، ایالات متحده را در عرض شش ماه سروسامان خواهد داد. او در اظهاراتی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای مقابله با بحران مرزی و پایین آوردن قیمت‌ها، تورم و نرخ جرم‌وجنایت در آمریکا نیاز دارد، گفت: شنیدم دی‌سانتیس (فرماندار فلوریدا) می‌گوید هشت سال. به هشت سال نیاز نیست. به چهار سال نیاز نیست. به شش ماه نیاز است. در عرض شش ماه می‌توان کار‌ها را انجام داد.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
دسانتیس در بخش دیگری از این سخنرانی و اتهام‌زنی‌های ضد ایرانی خود، به توافق هسته‌ای برجام و حضورش در مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد.
معاون سابق رئیس جمهور آمریکا در اندیشه نامزدی برای رسیدن به کرسی کاخ سفید است.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رقیب او در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا خواهد شد.
رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل طرح اتهامات بی اساس علیه رقیب انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶ به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
رئیس جمهور سابق آمریکا یکی دیگر از رقبای احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را هدف حمله قرار داد؛ این‌بار اما «نژادپرستانه!»
رئیس جمهور سابق آمریکا، با شرکت در انتخابات ایالت فلوریدا برای انتخاب فرماندار این ایالت، به «ران دسانتیس» رقیب احتمالی خود در رقابت های درون حزبی انتخابات ریاست جمههوری ۲۰۲۴ رای داد.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ